שיתוף פרויקט
בשיתוף:

להסתכל רחוק וקדימה

שיתוף

קרן כהן / צילום: ששון משה קרן כהן / צילום: ששון משה

קרן כהן

יושבת ראש ומנכ"לית תורפז תעשיות

נשואה + 2 ונכד מרמת השרון | תחביבים: ריצה, יוגה, חברים וטיולים

חדשנות

החדשנות בתורפז היא אבן יסוד המתבטאת במספר תחומים. כך לדוגמה, תורפז מפתחת חומרי גלם ופתרונות ייחודים ובעלי ערך מוסף גבוה לתעשיות שונות, לרבות פארמה, מזון, משקאות, אפייה, קוסמטיקה, מוצרי שיער, ריחות ונרות אווירה. כמו כן, לחברה פורטפוליו רחב של מגוון תמציות טעם מתוקות ומלוחות (Savory) ותמציות בושם לאפליקציות שונות בהתאמה אישית ללקוחות. לאחר הרכישות שאנו מבצעים, אנו ממנפים את הסינרגטיות בין החברה הנרכשת לקבוצת תורפז, תוך הטמעת טכנולוגיות ופיתוחים חדשים, המשמשים את כל הקבוצה הגלובלית. הרכישות הרבות שאנחנו מבצעים, מינוף הסינרגיה ומיזוגם בחברה, הם חלק מאסטרטגיית הקבוצה: להפוך את תורפז לאחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחומה.

הון אנושי

מבחינתי, להקים תעשייה במדינת ישראל ולהצמיחה זו ציונות וזה חשוב למדינה ולאוכלוסייה כולה. תעשייה בישראל מאפשרת אספקה מקומית ופרנסה לתושביה. היותנו חברה גלובלית, עם אתרים רבים בעולם לפיתוח, לייצור, לשיווק ולמכירה של כל אחד מתחומי הפעילות שלנו, מאפשרת לעובדים ולמנהלים בחברה להתפתח ברמה העולמית. במדינת ישראל יש אנשים מקצועיים, מסורים וחרוצים, שאוהבים להיות חלק מארגון צומח, דינמי וגלובלי, עם אפשרויות משמעותיות להתפתחות ולצמיחה.

פרגון

הייתי מאחלת לכל תעשיין או מנהל שיזכה בחייו לעבוד וללמוד ממנכ"ל כמו אילן לויטה. זכיתי לעבוד שנים עם אילן, שהיה לי מנטור, חבר ושותף. אילן שימש כמנכ"ל של מכתשים ואגן, ובהמשך של החברה המאוחדת 'מכתשים אגן'. הוא לקח את החברות שבניהולו להצלחה גדולה בעולם, תוך צמיחה אורגנית, מיזוגים ורכישות. אילן הוביל את החברות הללו תוך יישום אסטרטגיה ברורה, הבנת העסק ותפעולו, לא רק ברמה המספרית אלא גם העסקית הגלובלית. חלק גדול מהערכים ומהתרבות של תורפז תעשיות הם אלה שגדלתי עליהם ורכשתי מאילן. אילן לימד אותי תעשייה גלובלית מהי, חשיבה אסטרטגית לטווח ארוך, להסתכל רחוק וקדימה, תוך הבנת וידיעת הפרטים גם כשאתה בעשרים אלף רגל.