שיתוף פרויקט
בשיתוף:

חברה עם אופי של משפחה

שיתוף

צופית הראל / צילום: באדיבות צופית הראל צופית הראל / צילום: באדיבות צופית הראל

צופית הראל

מנכ"לית אספן גרופ בע"מ

נשואה + 3 מכפר ידידיה | תחביבים: ספרים ופילאטיס

עבודה היברידית פוסט קורונה

בתקופת הקורונה עבדנו מהמשרדים, למעט בתקופות הסגרים שבהם נדרש רוב המשק לעבוד מהבית. בהינתן שמשרדי 'אספן' הם מרווחים, לכל עובד היה את הספייס שלו ואפשר היה לעבוד כמעט כרגיל, ללא חשש מהדבקה. בתקופה זו מצאנו כי העובדים שמחו להגיע לעבודה, לפגוש את הקולגות ולהמשיך כרגיל. אתגר נוסף היה בפעילות מול מטה החברה בהולנד, מאחר שלא היה ניתן לטוס, ובמשך תקופה ארוכה עבדנו דרך הזום. בפועל, העבודה בזום התגלתה אפקטיבית מאוד והמשכנו אותה גם בימים אלו, בהתאם לצרכים ולנסיבות.

הון אנושי

במשך תקופת הקורונה ולאחריה ניכר קושי רב בגיוס עובדים. הקושי קיים בכל תחומי הפעילות - מאנשי כספים, דרך מנהלי נכסים ועד לתפקידים בכירים יותר. בעיניי, היתרון שלנו נעוץ בהיותנו חברה בעלת 'אופי משפחתי'. מרבית העובדים שלנו עובדים בחברה שנים רבות ואנו נחשבים לחברה שמתגמלת ודואגת רבות גם לרווחת העובדים. הדבר גם בא לידי ביטוי בתקופת הקורונה, שבמהלכה החברה לא פיטרה עובדים גם בזמנים מורכבים יותר. כל הדברים האלה נותנים ל'אספן' יתרונות לטווח ארוך והופכים אותה למקום אטרקטיבי עבור עובדים רבים.

פרגון

עמותת 'גדולים במדים' נוסדה לפני כעשור במטרה לשבץ בצה"ל נערים עם מוגבלויות, ובכך להביא לשילובם בחברה הישראלית. המטרה המרכזית היא לשלב אותם בסופו של דבר בתעסוקה אזרחית כדי שיוכלו לחיות חיים עצמאיים ככל האפשר. הקשר שלנו עם העמותה החל בהרצאה של מנהליה על עשייתה ותרומתה הרבה לגיוס לצבא של נוער בעל מוגבלויות. במהלך השנה אנו מקדישים זמן ומשאבים לטובת העמותה ובין היתר קיימנו מספר מפגשים, למשל הזמנו את הנערים והנערות לחגוג עמנו את חג שבועות. אנו חשים סיפוק רב מעשייה זו ונמשיך לקיים מפגשים נוספים ולפעול בנושא גם בשנה הקרובה.