שיתוף פרויקט
בשיתוף:

החדשנות בליבת הארגון

שיתוף

עינת יוזנט רביד / צילום: עופר חג'יוב עינת יוזנט רביד / צילום: עופר חג'יוב

עינת יוזנט רביד

מנכ"לית אלטמן בריאות

נשואה + 2 מרמת השרון | תחביבים: ים, ספר טוב, והאהבה הגדולה – לטייל במדבר

חדשנות

חדשנות צריכה להיות בליבת הארגון, ללא קשר לתקופה כזו או אחרת - זו הגישה הנכונה ביותר לארגון דינמי וחפץ חיים. החדשנות אצלנו מנוהלת לפי חלוקה של NOW 70% .70:20:10 - התחדשות תמידית ויום־יומית בכל מרכיבי הארגון; בפעולות רוטיניות שצריכות ויכולות לקבל זווית עדכנית ובחשיבה על שיפור מתמיד בנוסחות קיימות ובכל פעולה בארגון. Next 20% - פיתוח הדור הבא של עולם ה-VMS, זיהוי רכיבים ואפליקציות חדשניות לפי ההתפתחויות המדעיות העדכניות ביותר. NEW 10% - יצירת מנועי צמיחה חדשים לטווח הארוך ובניית שותפויות אסטרטגיות. אחד המנועים החדשים
שפיתחנו הוא אפליקציית myBite, כלי דיגיטלי ייחודי לניהול ומעקב תזונתי לכלל האוכלוסייה, כדי לאפשר לקהלים רחבים לנהל שגרת תזונה אחראית ולתת לאנשים להבין את הרכב המזון שהם צורכים. האפליקציה חינמית, מבוססת AI ומשלבת טכנולוגיה מתקדמת לזיהוי תמונות והצלבה עם שני מאגרי מידע, האחד בין־לאומי והשני מקומי וייעודי המותאם לתזונה הישראלית.

הון אנושי

חברה בריאה רואה את האנשים שבה באופן רב-ממדי ולא חד־ממדי כעובדים בלבד, ולכן אנו משתדלים להימנע מהמושג 'עובד.ת' ולראות בכל אחד ואחת גם הורה, בן זוג או בת זוג ועוד שלל זהויות שיש לאדם. בבנייה של תרבות ארגונית נכונה חשוב להבין את המכלול, בייחוד אחרי תקופה הקורונה, שבה הבית הפיזי והחיים האישיים התערבבו עם חיי העבודה. מאפיין נוסף ובולט באלטמן הוא שכ-20% מהקידומים בחברה הם פנים־ארגוניים. אנו מאמינים שיש לאפשר לעובדים לנוע בדינמיות, להתפתח וגם לפתח את הארגון ולהעניק מהכישורים השונים שצברו לאורך הדרך. זאת ועוד, כ-40% מהעובדים בארגון הגיעו באמצעות תהליך של 'חבר מביא חבר'. ברגע שאדם חש מחויבות וחיבור משמעותי לחברה, הוא ידע להביא הון אנושי איכותי התואם ל-DNA הארגוני.

פרגון

חברת Morning (חשבונית ירוקה), שבראשה המנכ"לית ליאור וילצ'נסקי, היא חברה ישראלית צומחת ומצליחה ששמה בקדמת הבמה מגזר נטוש של עצמאיים, הנדרשים לסוגיות מורכבות בגבייה ובחשבונאות. אי אפשר שלא להתרשם מהמשולש האסטרטגי של החברה: פתרון טכנולוגי מתקדם, תשתית עסקית חכמה ועולם חברתי של יזמית מעולה הפועלת למען קהילת העצמאים.