שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"הדבר הגדול והמשמעותי הבא"

שיתוף

לבנת מזרחי רינסקי / צילום: אילן בשור לבנת מזרחי רינסקי / צילום: אילן בשור

לבנת מזרחי רינסקי

מנכ״לית חבר הבורסה, IBI בית השקעות בע"מ

נשואה + 3 ממודיעין | תחביבים: ריקוד וספורט

חדשנות

במהלך השנים האחרונות, מאז כניסתי לתפקיד מנכ"לית ב-IBI אני פועלת כדי לבחון ולהבין מהו הדבר הגדול והמשמעותי הבא שעליי ליישם בחברה. כל המחשבות הובילו אותי למסקנה שבידול מוצרי שמהותו חדשנות טכנולוגית, הוא זה שיפרוץ את הדרך ויוביל את החברה להיות ראשונה בתחומה. זה מה שהוליד את הרעיון ובהמשכו את הפיתוח העצמי של אפליקציית IBI SMART. האפליקציה שהושקה לפני כשנה מאפשרת פעולות שונות ובכלל זה פתיחת חשבון דיגיטלי מלא למסחר עצמאי בחבר הבורסה והעברת פעולות מסחר. מדובר באפליקציה יחידה מסוגה והעובדה שהיא פותחה In-House, מאפשרת גמישות מרבית בפיתוחים עתידיים וחוויית משתמש.

הון אנושי

אני מאמינה שהמשאב האנושי הוא ההון הגדול ביותר של כל ארגון, לא בכדי זכה לכינוי 'הון אנושי'. ניהול עובדי החברה, החל מתהליך גיוסם, דרך השמתם בתפקידים שונים וכלה בטיפוחם והבנת צורכיהם, מהווה את אחד האתגרים הניהוליים הגדולים ביותר של כל מנכ"ל. בשנה האחרונה, בעידן שבו שולבו להם יחדיו פוסט קורונה ופריחה טכנולוגית, הפך תהליך הגיוס למורכב עוד יותר. אחת הנקודות הבולטות בימים אלה בניהול משא ומתן מצד המועמד היא נושא העבודה מרחוק והאם החברה מאפשרת עבודה היברידית. בעניין זה IBI מוכיחה גמישות רבה ומנסה לאפשר ככל הניתן ובהתאם לדרישות כל תפקיד, עבודה חלקית מהבית. מניסיוני, הקושי בגיוס מתעצם כאשר מדובר בתפקידי מפתח ובמיוחד בתחום הטכנולוגיה והפיתוח. אלטרנטיבה ראויה לגיוס חיצוני היא קידום פנימי מתוך הארגון, תוך ביצוע התאמות נדרשות, הכשרות מקצועיות וניהול תהליך. מצב שבו החברה מסייעת לעובד לנהל קריירה ומשקיעה זמן ומחשבה בפיתוחו האישי הוא מצב שבו כולם יוצאים מנצחים.

פרגון

שאבתי השראה מג.יפית זיכרונה לברכה, שהלכה לאחרונה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. יפית גרינברג הייתה חלוצה בתחומה, היא זו שהגתה לראשונה את הרעיון של כתבות תדמית פרסומיות בעיתונים. אישה חזקה ודומיננטית שכנגד כל הסיכויים, באומץ לב ובחוסן אישי גדול מאוד הקימה מעצמה כלכלית שקטה ויציבה שנבנתה בדמותה.