שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"המשק עדיין חווה תהפוכות"

שיתוף

טליה פורת / צילום: שוקה כהן טליה פורת / צילום: שוקה כהן

טליה פורת

מנכ"לית פוקס הום

נשואה + 2 ילדים ו-2 נכדות מתל אביב | תחביבים: בישול ויוגה

ארגון בתקופת שינויים

לאחר כמעט שנתיים של סגר עולמי, שהמשיך מרגע היציאה מהסגרים לפעילות עוצמתית וחדה, נראה כי המשק עדיין חווה תהפוכות. עוד בתקופת הקורונה ביצענו הרבה התאמות. כעת אנו בתקופה ניהולית מאתגרת, הדורשת מציאת פתרונות למציאות דינמית המשתנה במהירות רבה ולעיתים אף קיצונית. כחברה קמעונאית שמפתחת ומעצבת את מוצריה בעצמה ממקורות ייצור ברחבי העולם, אנו לא מתפשרים על הצורך להמציא את עצמנו מחדש ולקבל השראה ממקורות מגוונים וחדשים, כמו גם למצוא מקורות אספקה קרובים, מהירים ותחרותיים. בשל המציאות הדינמית, סיגלנו כלים ופתרונות שמאפשרים לנו לעמוד בסטנדרט שהרשת הציבה; הרחבנו את מחלקת העיצוב לעולם פיתוח המוצרים כדי לתת מענה להיעדר הגישה הפיזית למקורות הייצור, היינו מבין מותגי הצריכה הראשונים שעלו לפלטפורמת קנייה מהירה מהבית דרך שיתוף פעולה עם 'וולט' וניצלנו את זמן הסגרים לעיצוב מחדש של החנויות, תהליך שנמשך גם בימים אלו. אנו ממשיכים כל העת בחיפוש אחר טכנולוגיות חדשות להעשרת חווית הקנייה, בעזרת FOX LABS, זרוע החדשנות של קבוצת 'פוקס'.

הון אנושי

מלבד גיוס עובדים, שימור העובדים היא מהמשימות החשובות ביותר בכל הקשור לאתגרי ההון האנושי. אני מאמינה ביצירת מסגרת קשובה ותומכת לעובד, מעטפת מלאה ומאוזנת שלא רחוקה ממסגרת משפחתית. מדובר במשימה אפשרית גם כשמדובר בארגון שמונה מאות עובדים. אנו פועלים רבות ביצירת מסלולי פיתוח מקצועיים ואישיים לעובדים, ובתוך כך הובלת 'אקדמיית הריטייל', המספקת לעובדים מסלול הכשרות מקצועיות ומפתחות המותאמות לכל שלב מקצועי או ניהולי שבו הוא נמצא. אנו גאים בעובדים הרבים בקבוצה וגם ב'פוקס הום' שהחלו מתפקידים ראשוניים, הלכו והתקדמו והגיעו עד לתפקידי ניהול בכירים.

פרגון

אני מתחברת מאוד למותג 'וולט' ולמנכ"לית הצעירה שלו ליאור אשכול, שהצליחו לשנות את הרגלי הצריכה שלנו - בשלושה קליקים ובחצי שעה להביא את המוצר שחשקת בו לסף דלתך. ההתמצאות באפליקציה ונוחות ההזמנה הפכו את השימוש בה לנגיש מאוד. וולט השכילו לזהות את הפוטנציאל ולהרחיב את השירות מעבר לעולם המסעדנות לעולמות הצריכה השונים, מה שמעצים את חוויית המשתמש. ה-QUICK COMMERCE: מהירות זמינות.