שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"העובדים שלנו הם הלב הפועם של החברה"

שיתוף

טל גרנות גולדשטיין / צילום: אוהד רומנו טל גרנות גולדשטיין / צילום: אוהד רומנו

טל גרנות גולדשטיין

מנכ"לית HOT

נשואה + 2 מרמת השרון

חדשנות

הקורונה חייבה את כולם להמציא את עצמם מחדש בהרבה מאוד מובנים. HOT הוכיחה שוב שהיא לא רק מתאימה את עצמה לשוק, אלא גם מובילה אותו. האינטרנט והסלולר הפכו לחיוניים בבית כמו חשמל ומים, ואנחנו התאמנו את עצמנו לכמות צריכה שלא ידעו לפני כן. הטלוויזיה הפכה למוקד הבית והיוותה חלופה מרכזית לחיים ששינו פאזה. HOT המציאה את עצמה מחדש על המסך עם שורת תכנים וערוצים שהונגשו ללקוחות החברה מתוך מכלול האירועים והפעילויות שהופסקו בחוץ, מהופעות של אמנים ועד שיעורי כושר.

הון אנושי

תקופת הקורונה הבהירה שוב את מה שידענו כל העת - הנכס המשמעותי ביותר שלנו הוא עובדינו האיכותיים והמסורים. הם הלב הפועם של החברה. חברה שהיא משק חיוני, אשר אמונה על התקשורת בבית, חייבת עובדים מקצועיים ומסורים. במהלך הקורונה הייתה HOT חברת התקשורת היחידה שלא הוציאה אף עובד ועובדת לחל"ת ולא צמצמה את היקף עבודתם. כעת, בעידן שבו מערכת היחסים בין מועמדים, עובדים והארגון נבנית מחדש אנו מתאימים את עצמנו לרוח התקופה ולכן מצליחים להביא מועמדים מצוינים ולשמר עובדים קיימים, ובין השאר גם לאתגר ולעניין את עצמנו כארגון. HOT משקיעה מאמצים רבים בהקשבה לעובדיה, בהכשרות ובפיתוח של המנהלים שלה - הכשרות שהן הרבה מעבר למקצועיות, שנותנות מכלול שלם של כלים לעובדים, בקבוצה שהיא גם חלק מתאגיד תקשורת בין-לאומי.

המלצה

הספר 'סיפורה של שפחה' מאת מרגרט אטווד הוא אחד מרבי המכר המשמעותיים ביותר. הספר מציג מציאות דיסטופית של דיכוי נשים קיצוני ואכזרי. לא בכדי הפך סיפור זה לאחת מהסדרות המדוברות של השנים האחרונות, עם מעל לעשר מיליון צפיות בהוט VOD. זהו אחד מהסיפורים שמציג לנו פעם אחר פעם כמה כוח עלול להיות מסוכן והרסני וכיצד על אף הקשיים והאתגרים, הגיבורה פורצת מחסומים ומוסכמות בכל פעם מחדש. הסדרה המצוינת ששודרה אצלנו, הייתה ללא ספק אבן דרך בטלוויזיה.