שיתוף פרויקט
בשיתוף:

למען עתיד פרטיות טוב יותר

שיתוף

גל רינגל / צילום: Mine גל רינגל / צילום: Mine

גל רינגל

מנכ״ל ומייסד שותף ב-Mine

נשוי + 1 (ועוד אחד בדרך) מתל אביב | תחביבים: אקסטרים סנובורד, שנורקלינג ופילאטיס

ארגון בתקופת שינויים

לפני שהקמתי את Mine עבדתי כחמש שנים כמשקיע הון סיכון והשקעתי ב-22 סטרטאפים ישראלים בשלבים שונים. הניסיון שצברתי בתקופה זו סייע לי להתמודד בתקופות של משברים, שינויים ואתגרים. הקורונה הביאה את חוויית הצריכה באונליין לשיא, המידע שהתחלנו לשתף עם שירותים שונים גדל פי חמישה בממוצע וכל הסאגה שנוצרה סביב איכוני השב״כ ומתקפות הסייבר ששברו שיאים חדשים, הפכו את סוגיית הפרטיות ל'מלכת הכיתה' בעולם כולו. כחברה שעוזרת למשתמשים להחזיר לעצמם את השליטה על המידע הפרטי שלהם באינטרנט, צברנו פופולריות ובתוך שנתיים גדל המוצר שלנו לכמעט שני מיליון משתמשים ברחבי העולם. הופתענו מכמות בקשות המחיקה שצרכנים שלחו לחברות בעולם בעזרתנו (כפי שמגיעה להם ב'זכות להישכח' או The right to be forgotten), שהביאו לעלייה בפניות לעזרה מאותן חברות, שנדרשו להיענות לבקשות אלו כדי לעמוד ברגולציות כמו GDPR. זה מה שהביא לבניית מוצר B2B שיטפל בצורה יעילה וחסכונית בסוגיית הפרטיות, ומאז שיצא לשוק הדרישה אליו רק הלכה וגברה. היום אנחנו האפליקציה המובילה בשוק לשמירה על מידע אישי לצרכנים, וגם מוצר פרטיות B2B שגדל הכי מהר. אנחנו מספקים חוויית פרטיות טובה יותר הן לחברות והן למשתמשים, ומגשרים על הפער ביניהם.

הון אנושי

כ-40% מהזמן האישי שלי הולך מנוצל לגיוס ולשימור ההון אנושי, מהאתגרים הגדולים בשוק. עם זאת, לחברה כמו שלנו יתרון בגיוס עובדים, כי אנחנו מובילים אימפקט חברתי ענק בזכות החזון שלנו לעזור למשתמשים ולחברות ליצור עתיד פרטיות טוב יותר. מחקרים מראים שחמישה מתוך שישה עובדים נשארים בחברה בגלל תחושת השייכות והערכיות.

פרגון

יואב וילנר הקים את חברת הסטארט אפ Walnut שפועלת בתחום ה-sales demos ובנה קטגוריה חדשה מאפס. כדי לעשות את זה, הוא היה צריך להקים מותג חדש, למצב אותו בשוק כמוביל ואף להוכיח את עצמו ככזה בתוך תעשייה שלמה. הדרך שבה הוא מוביל את הארגון שלו לעשות את זה מעוררת השראה. מהלכי השיווק של Walnut גאוניים ועל כך מגיע להם את מלוא הפירגון.