שיתוף פרויקט
בשיתוף:

מטרה משמעותית ובעלת ערך לכדור הארץ

שיתוף

אשחר בן שטרית / צילום: רידיפיין מיט אשחר בן שטרית / צילום: רידיפיין מיט

אשחר בן-שטרית

מנכ"ל ומייסד שותף ברידיפיין מיט

נשוי + 3 מנטף | תחביבים: בישול ויין

ארגון בתקופת שינויים

סטארט אפ שצומח וגדל בקצב מואץ מלווה באין־ספור תהליכים ושינויים. מאז שהשקנו את המוצרים שלנו באוגוסט 2021, הבשר שלנו הגיע לארבע מדינות ואנחנו ממשיכים לפתח מוצרים חדשים ולהתרחב. המשמעות של זה היא גיוס נרחב של עובדים מרקעים שונים: טכנולוגי מזון, עובדי ייצור, מהנדסי מכונות, מפתחי תוכנה, מדעני בשר, שפים ועוד שממשיכים לתכנן קדימה, לשפר את המוצרים, לתמוך בהשקות ולפרוץ לשוק. האתגר הכי גדול שלנו הוא הרצון להמשיך להתנהל בחדשנות, בגמישות, לטעות וליזום תוך כדי תנועה וגדילה לחברה בינונית. במהלך תקופת הקורונה גדלנו מ-25 אנשים ליותר מ-200, ומחברה שעסקה אך ורק בטכנולוגיה בישראל, לחברת מזון עם מותג בישראל ובאירופה. מדובר בתהליך גדילה בקצב מהיר וזה לא פשוט בכלל, אבל עוד יותר בתקופת הקורונה. גייסנו אנשים, גייסנו כספים, פיתחנו מוצרים עם שותפים ועוד כמעט בלי מפגשים פיזיים. עם זאת, הצלחנו לקחת רעיון מופשט ולהפוך אותו למנות במסעדות בתל אביב, לונדון, ברלין ואמסטרדם, הישג שמעט מאד חברות בתחום הצליחו לעשות בתקופה דומה.

הון אנושי

ב'רידיפיין מיט' אנחנו שואפים לגרום לצרכנים ל'המיר את הדת' במעבר מבשר מסורתי לבשר-חדש, ומחפשים אנשים עם תשוקה אמיתית לנושא. האמונה שלנו היא שמדובר במטרה משמעותית ובעלת ערך לכדור הארץ, לבני אדם ולבעלי חיים. קידום רידיפיין מיט משמעותו פיתוח, השקה ושיווק של מוצרים טעימים יותר, בריאים יותר וזמינים יותר ממה שהם היום - מה שאומר שכדי שנצליח ונהיה מובילים עולמיים אנשים צריכים לאכול בשר וליהנות. מי שמתחבר למטרות האלה ולמשימה המאתגרת אך החשובה, מאוד רוצה לעבוד אצלנו - ומי שלא, לא ישתכנע מכמות הגלידות במקרר שאין לנו.

פרגון

יותם דרכסלר, מנכ"ל ומייסד של חברת BrainQ Technologies, הוא אדם מבריק ומרתק שחושב, פועל ומדבר בקצב שהוא בערך 300% ביחס לבן אדם רגיל. החברה שיותם עומד בראשה עובדת על פרויקט בעל משמעות עמוקה שיכול להשפיע על מיליוני אנשים בעולם שנפגעו משבץ, חברה שפועלת בתחום מאתגר מאוד עם חסמים טכנולוגיים ורגולטוריים אדירים, ולא נהנית מאור הזרקורים של חברות רבות. עם זאת, להצלחה של החברה הזאת תהיה משמעות אדירה ופוטנציאל לשנות את החיים של כל כך הרבה אנשים, וממש להשפיע על ההיסטוריה. את הרוח הזאת, של ההתרגשות וגודל השעה מקבלים מיותם תוך דקה והוא השראה אדירה ליזמים רבים.