שיתוף פרויקט
בשיתוף:

אנשים מתפתחים וגדלים דרך האינטראקציה הבין-אישית

שיתוף

אסף שגיא / צילום: רמי זרינגר אסף שגיא / צילום: רמי זרינגר

אסף שגיא

מנכ״ל טיקטוק ישראל

נשוי + 3 מקריית אונו | תחביבים: שחייה

עבודה היברידית פוסט קורונה

בתקופת הקורנה, כמו במרבית מקומות העבודה בארץ ובחו"ל, גם אנחנו עברנו למודל של עבודה מהבית, שכללה בין היתר מימון רכישת ציוד עבור המשרד הביתי של כל העובדים. לאחר שהוסרו ההגבלות בישראל, כשחזרנו לעבודה מהמשרד, עברנו למודל עבודה היברידי שבו העובדים נדרשים להגיע פיזית שלושה ימים בשבוע ובשאר הימים לעבוד מהבית. כמובן שגם בתוך המסגרת הזו אנו פועלים תוך כדי גמישות מרבית לצורכי העובד ולנסיבות אישיות ספציפיות, אבל הרעיון הוא לחזור לאינטראקציה בין-אישית ולחזק את הקשרים האישיים והעבודה המשותפת של צוותים אורגניים וכן של צוותים חוצי ארגון, וכך חזרנו גם לטוס ולהיפגש עם צוותים ממדינות אחרות.

הון אנושי

כל נושא פיתוח העובדים חשוב לנו מאוד, ולמדנו שאנשים מתפתחים וגדלים בתוך התפקידים שלהם בעיקר באינטראקציות בין-אישיות ובלמידה האחד מהשני (ומהשנייה כמובן). לכן היה חשוב לנו לחזור למודל עבודה היברידי מהמשרד ולאפשר לאנשים להיפגש פנים אל פנים מעבר לפגישות בשיחות וידאו.

המלצה

אני אוהב מאוד לשמוע את הפודקאסט 'Pivot' שמנחים שני אנשים בולטים למדי בעולם הטכנולוגיה: סקוט גאלווי וקראה סווישר. דרך הפרקים אני יכול להיכנס למה שקורה בעולם הטק-מדיה, להכיר את הסוגיות היותר גדולות, אלו שככל הנראה לא ניחשף אליהן ברמה היומית דרך תכנים חדשותיים ועיתונים זמינים. המנחים ב-'Pivot' מספקים נקודת מבט מעמיקה על הסוגיות הללו שמאפשרת לי לחשוב עליהן בצורה אסטרטגית. המסקנה שלי באופן כללי היא שבעולם הנוכחי אי אפשר יותר להסתפק בצריכת חדשות מהערוצים המסורתיים של הטלוויזיה והעיתונים המיועדים לקהל הרחב, אלא צריך להרחיב את היריעה - לשמוע נתונים ודעות קצת אחרים, לעבד לעצמך את הכול ולגבש דעות עצמאיות ולא כאלה שנארזו ועובדו על ידי צוותי חדשות כאלה ואחרים. את זה אפשר ומומלץ לעשות באמצעות האזנה לפודקאסטים.