שיתוף פרויקט
בשיתוף:

"אנשים ותרבות - זה מה שהופך חברה לחברה"

שיתוף

אלעד וולך / צילום: גיא שרייבר אלעד וולך / צילום: גיא שרייבר

אלעד וולך

מנכ"ל Aidoc

נשוי + 2 ממיאמי, פלורידה | תחביבים: היסטוריה יוונית והאזנה לספרים על ניהול

חדשנות

האתגר והפוטנציאל של בינה מלאכותית ברפואה הוא עצום, ובשביל לפתור אותו בצורה מערכתית ולבנות את שכבת האינטליגנציה לבית החולים של העתיד, אנחנו צריכים לפתח מאות מוצרים שונים. אני מודה שזה לא פשוט לנהל חברה שיש בה חדשנות אקספוננציאלית תמידית. אנו נדרשים בו בזמן גם למסחר מוצרים קיימים וגם לעבוד על הדבר הבא, ולשם כך חשוב להשקיע בתרבות שמאפשרת; כשמחדשים כל כך מהר ורצים מהר, לפעמים עושים טעויות. צריך לדעת לקבל את המחיר ואת האחריות כצוות. זה גם אומר שצריך לעשות משהו שהוא כמעט פרדוקסלי - 'לדרוש חדשנות' מהצוות. העיקרון הזה, שאנו קוראים לו Creative Effectiveness, הוא עיקרון מנחה אצלנו בחברה. אנחנו באמת ובתמים מאמינים שאם נותנים לאנשים חכמים בעיה שמחייבת לחשוב מחוץ לקופסה, זה יוביל לדברים מדהימים.

הון אנושי

זה אולי יישמע קלישאה, אבל ככל שעובר הזמן אני מבין את זה יותר: אנשים ותרבות - זה מה שהופך חברה לחברה. מכאן נגזר שאנחנו משקיעים הרבה מחשבה באנשים שלנו ובפיתוח הקריירה של העובדים. כך למשל, כמחצית מהמנהלים שנכנסו לתפקיד ניהולי ברבעון האחרון הגיעו לתפקידם כתוצאה של תהליכי קידום פנימי בתוך החברה. מעבר לכך, אנחנו מאמינים בשקיפות. יש לנו אנשים חכמים מאוד מסביב לשולחן ולכן אנחנו רואים בזה ערך לשקף את האתגרים והבעיות. ככל שהעובדים יכירו יותר, ככה יהיו יותר מוחות על הבעיה. לפעמים יש לזה מחיר, כי זה אומר שעובדים יודעים מידע שנחשב 'מסווג עסקית' או 'בעיות', אבל אנחנו מאמינים שיש לנו עובדים מדהימים שרתומים למשימה. בסוף, מה שאנחנו עושים משפיע על חיי אדם וככל שכולם יכירו טוב יותר את מה שאנחנו עושים, כך ייטב.

פרגון

קירה רדינסקי, מנכ"לית 'דיאגנוסטיק רובוטיקס' העוסקת בתחום הבינה המלאכותית ובונה מערכות לרפואה מונעת מבוססות ביג דאטה, היא עבורי מודל לשילוב בין ידע אקדמי עמוק לחזון. אחת היכולות החשובות למנכ״לֹ זה לייצר את החזון למה השלב הבא, ולמדתי ממנה רבות איך לעשות את זה נכון.