שיתוף פרויקט
בשיתוף:

הכיוון החדש שהגיע בדיוק בזמן

שיתוף

איתמר ג'ובני / צילום: אור קפלן איתמר ג'ובני / צילום: אור קפלן

איתמר ג'ובני

מנכ"ל PayEm

רווק, מתל אביב

ארגון בתקופת שינויים

בתחילת דרכה של PayEm, הפתרון שבו התמקדנו בחברה היה הנפקת כרטיסי אשראי וירטואליים ופיזיים לארגונים, כדי לספק דרך יעילה יותר לניהול הוצאות עובדים. עם פרוץ מגפת הקורונה נעצרו הנסיעות העסקיות וחשבנו שנקרוס. בשיחות עם הצוותים הפיננסיים גילינו שאומנם בעיית הוצאות העובדים כמעט ולא קיימת, אבל כעת ישנה בעיה חדשה: כיצד לאשר הוצאות ולנהל תשלומים כאשר כל כוח העבודה עובד מרחוק. בעבודה עם הלקוחות הראשונים שינינו את כיוון המוצר ובנינו פלטפורמה הוליסטית אשר מאגדת בתוכה מערכת אישורים, ניהול רכש וניהול כרטיסי אשראי. הכיוון החדש הגיע בדיוק בזמן לשוק והחברה צמחה במהירות שיא.

הון אנושי

ב-PayEm אנו שמים דגש רב על ההון האנושי של עובדי החברה ומגייסים עובדים אשר מגיעים עם ניסיון ורקעים מגוונים. אנו תומכים בתקשורת פנים־ארגונית, שקיפות והעשרה מקצועית עבור כלל עובדי החברה. כמו כן, אנחנו רואים חשיבות גדולה בתרומה לקהילה בהזדמנויות שונות ובאופן מתמשך, כך למשל חברנו לעמותת 'ונטעת' ואנחנו מחפשים דרכים נוספות למעורבות חברתית בשלל הזדמנויות. עם התרחבות החברה והצורך בהרחבת צוות הפיתוח, חיפשנו מקומות שבהם אפשר יהיה להגדיל את כוח הפיתוח. ברירת המחדל של חברות סטארט אפ ישראליות היא פתיחת פעילות במרכז אירופה או במזרחה. לאחר מחשבה ארוכה ובחינת התנאים, ראינו הזדמנות דווקא בהקמת פעילות בעיר שדרות. גילינו כי בדרום יש הרבה מאוד עובדים ועובדות מוכשרים, שהיו
שמחים לעבוד בחברה צעירה וצומחת. פתיחת הפעילות בשדרות השיגה כמה מטרות יחדיו, גם צמחנו מהר, גם עובדים ועובדות מוכשרים יכלו להצטרף לחברה מבלי לנסוע כמה שעות ביום למרכז וגם אנחנו מסייעים לפיתוח אזורים אחרים בישראל מלבד תל אביב.

המלצה

הספר Dare to Lead מאת Brené Brown הוא ספר שפתח בעיניי עולם שלם של הנהגה עסקית שונה: כיצד לייצר אווירה של פתיחות, רגישות וגיוון בתוך סביבת העבודה.