שיתוף פרויקט
בשיתוף:

תחושת סיפוק עצומה

שיתוף

אידו ג'ינו / צילום: Damian Marhefka אידו ג'ינו / צילום: Damian Marhefka

אידו ג'ינו

מייסד ומנכ"ל RapidAPI

רווק מסן פרנסיסקו, ארה"ב | תחביבים: ריצה

ארגון בתקופת שינויים

אחד מהדברים שלמדנו לעשות בתקופת האחרונה הוא רכישות של ארגונים. יש הרבה כלים בעולם שלנו שמשלימים את הפלטפורמה של RapidAPI, ועשינו כבר כמה רכישות כאלו לתוך החברה. מהלך שבו חברת סטארט אפ רוכשת חברה אחרת הוא לא מהלך רגיל והיינו צריכים ללמוד הרבה מאוד על שילוב של צוותים, אבל התוצאות מדברות בינתיים בעד עצמן.

הון אנושי

לשמחתי, אנחנו נמצאים בתקופה של צמיחה ומקווים להכפיל את הצוות שלנו בישראל. מעבר להטבות, לדאגה לתרבות ארגונית וליצירת חוויות משותפות של הצוות, אני מאמין שמפתחים שמצטרפים אלינו עושים זאת מתוך אמונה במוצר ובכלכלת ה-API. הייחודיות שלנו היא שאנחנו מפתחים כלי שמשמש מיליוני מפתחים ברחבי העולם - זו הזדמנות למפתחים לבנות כלי שהם גם המשתמשים שלו. הצוות שלנו בעל השפעה על המוצר הסופי שמגיע לקהילת המפתחים, ויש בעשייה הזו תחושת סיפוק עצומה שלא מוצאים בכל מקום עבודה.

פרגון

אני מעריך מאוד את השינוי שסאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט, עשה בחברה בשנים האחרונות. מחברה שהייתה מוקצית לגמרי על ידי מפתחים הוא הפך את מיקרוסופט למובילה בכלים למפתחים. הוא הוביל אסטרטגיה רחבה מאוד בארגון - שילוב של פיתוח פנימי, רכישות והרבה שיווק. להטמיע אסטרטגיה כל כך רחבה, שונה מאוד מכל מה שהם עשו עד אז ובארגון כה גדול זה מהלך נדיר, שבמקרה הזה בוצע בהצלחה מדהימה.