שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

“תמיד לחשוב קודם על הלקוח"

שיתוף

יובל רפאל / צילום: באדיבות פסגת המיזוג

יובל רפאל

פסגת המיזוג

(49)
יובל רפאל / צילום: באדיבות פסגת המיזוג

מי אני:

נולדתי והתחנכתי בעיר חולון. נשוי ואב לשלושה בנים בוגרים ומתגורר במושב גני יוחנן שבשפלה. עוסק בספורט על בסיס יומי ובעבר אף השתתפתי בתחרויות 'איש הברזל' ו'אולטרמן'. עם שחרורי מהצבא התחלתי לעבוד כשכיר באלקטרה ובהמשך בשנת 2006, הקמתי את חברת 'פסגת המיזוג' יחד עם שותפי יוסי קינן. החברה שלנו נותנת שירות לפרויקטים מגוונים, כמו בתים פרטיים, מגדלי דירות, בתי יוקרה ו'דיור למשתכן'.

יוסי קינן / צילום: באדיבות פסגת המיזוג
 יוסי קינן / צילום: באדיבות פסגת המיזוג

הניסיון לימד אותי ש:

מקצוענות אמינות ויושרה לפני הכול. בכל עסקה חובה להקפיד על תכונות אלה, תכונות עליהן התחנכתי בבית הורי והן נר לרגליי בהתנהלות שלי כבעל עסק. אני גם מקפיד לשלב בין האינטרסים של הלקוח לאינטרסים של העסק. מומלץ לא להתפשר על איכות המוצר ולכן אני עובד רק עם חברת אלקטרה, שהוכיחה עצמה כחברה אמינה באספקת מוצר איכותי ברמה גבוהה וכמובן במתן אחריות למוצר. לקוחות שפונים למוצר הזול יקבלו מן הסתם איכות ירודה.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

הייעוץ הוא השלב החשוב ביותר. את המזגן יש להתאים לייעוד החלל שממזגים, גודלו, מיקומו, כיווני האוויר בו ומספר האנשים שישהו בו. הייעוץ צריך להתחשב במכלול הצרכים של הלקוחות, שמן הסתם, אינם בקיאים בתחום מיזוג האוויר והייעוץ שלנו משמעותי עבורם בקבלת החלטות.

בעיסוק במזגנים אי אפשר בלי:

מקצוענות ואמינות לפני הכול! עם הזמן נוכחנו לדעת שהפניות אלינו מתבססות על העיקרון שלנו לא להתפשר על איכות המוצר וההתקנה.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

עם העלייה במחירי החשמל ובצריכתו בכל העולם ובישראל בפרט, נולדה טכנולוגיית האינוורטר, שנותנת מענה של חיסכון בחשמל. טכנולוגיה זו מבוססת על פטנט ייחודי ומתקדם לשליטה בתפוקת המזגן, שהציבה את מזגן האינוורטר בראש סדר העדיפויות של הצרכן הישראלי. הצרכן נוכח לדעת ששווה להשקיע במוצר איכותי זה ולהנות מחיסכון בחשמל, בפעולה שקטה ויעילה ומעמידות לאורך שנים.