שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"בגיל צעיר התאהבתי ונשאבתי למקצוע"

שיתוף

יוסי סודאי / צילום: באדיבות יוסי סודאי

יוסי סודאי

י.י המיזוג המושלם בע"מ

(47)
יוסי סודאי / צילום: באדיבות יוסי סודאי

מי אני:

נולדתי וגדלתי ברמת גן, שם הכרתי את נטלי ונישאתי לה. נולדו לנו ארבעה בנים: ירין, טל, רז ואור. לפני שבע שנים החלטנו לעשות שינוי ועברנו לגור בפתח תקווה. לתחום מיזוג האוויר הגעתי בגיל צעיר מאוד. בתיכון למדתי במגמה מקצועית של חשמל ונשלחתי לחברת מיזוג ללמוד את הפן הטכני. התנסיתי שם בבניית מזגנים מאוסף חלקים ובהתקנתם. התאהבתי ונשאבתי למקצוע. תחילה הייתי עובד כמתקין בכמה חברות, למדתי את רזי המקצוע עד שהרגשתי מספיק בשל ופתחתי את העסק שלי, חברה המתמקצעת בפרויקטים לגופים ציבוריים וממשלתיים ונותנת מענה לכל סוגי מערכות המיזוג, הגז והמים ברחבי הארץ. עיקר תחביביי הם ספורט ונהיגה ברכבי ספורט. אני גם מאוד אוהב לשחק ולראות כדורגל, לשחק טניס ולנהוג ברכב הספורט שלי.

הניסיון לימד אותי ש:

לעשות טוב משמח ומרגש אותך לא פחות מאת הצד המקבל. באחת הפעמים שבה נקראתי לתיקון מזגן אצל משפחה מעוטת יכולת, החלטתי להחליף את המזגן הישן בחדש,
כמובן ללא תשלום. השמחה והברכות שבהן בורכתי על ידם, הוקרת התודה וההערכה, ריגשו ומרגשות אותי עד היום.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

מקצועיות, סבלנות, אדיבות וביטחון במוצר. כל התכונות הללו יחדיו מייצרות שלמות - הן מבחינת מכירה והן מבחינת השירות המקצועי.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

בפגישת ייעוץ עם הלקוח חשוב לי לתאם מולו ציפיות - כמה מקום קיים להנחת מעבים, כמה משמעותית צריכת החשמל ולפי זה אדע להתאים את המזגן הנחוץ, לרוב אינוורטר.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

התכונה המשמעותית ביותר של טכנולוגיית האינוורטר היא חיסכון - הן בחשמל והן במקום.