שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"המעבר לאינוורטר הוא הכי נכון בעיניי"

שיתוף

אבי דנינו / צילום: באדיבות אבי דנינו

אבי דנינו

שהם מיזוג אוויר

(56)
אבי דנינו / צילום: באדיבות אבי דנינו

מי אני:

אני מתגורר ביישוב עזר - ליד אשדוד, נשוי לשגית ואב לארבעה ילדים. כבר 18 שנה שאני עוסק בענף המיזוג. בשש וחצי השנים האחרונות ב'שהם מיזוג אוויר' - חברה שנוסדה לפני 33 שנה. אני מנכ"ל שכיר ובעל מניות - בעקבות הכרה והערכה של הבעלים. בתחילת הדרך החברה התמקדה בשוק הפרטי - בתי קרקע ודירות פרטיות, בשנים האחרונות התפתחנו למגוון פרויקטים - משרדים, מסחרי, פרטי. אנחנו עובדים בכל הארץ ורוב הלקוחות שלנו מגיעים מפה לאוזן - אנחנו לא מפרסמים את עצמנו כמעט בכלל.

הניסיון לימד אותי ש:

שירות מעולה מביא עבודה. יש לנו לקוח מיוחד וותיק, שלפני 25 שנה הגענו אליו לתת שירות מאחר שהיה מאוכזב מספק אחר. היום אנחנו עושים איתו המון שיתופי פעולה. ככלל, אנחנו כחברה שמים דגש על אנשים - בסוף הכול מסתכם בבני אדם ובבניית צוות מעולה. יותר כסף פחות כסף - זה פחות מעניין - מה שחשוב זה האנשים. בנוסף, הצוות שלנו מושתת על נשים, הן מקבלות את ההחלטות אצלנו. אני דוגל בהושבת נשים בפרונט. יש להן רגישות ואינטליגנציה רגשית, ביחד עם אלמנט של ראיית דברים אחרת - וזה מה שעושה אותנו למי שאנחנו.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

הכי חשוב זה להיות קשוב ללקוח. גם כשאתה יודע שהוא טועה - עדיין תן לו את השירות. אחר כך תוכל לבוא ולהגיד לו מה אתה חושב. שירות זה, כאמור, מעל הכול - וזה חוזר אליך ובגדול.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

ראשית, חשוב לזכור שהענף עובר תהליך - בשנתיים-שלוש האחרונות מתרחש מהפך, ובאופן אוטומטי כל הענף יעבור למערכות אינוורטר. שנית, אני לא מוכר מזגן - אני מאמין
בלהתאים ללקוח את המוצר הנכון עבורו. יש לנו לקוחות בכל הרמות, והמוטו שלנו הוא: ברגע שלקוח פונה אלינו - נעשה הכול כדי לתת לו את הייעוץ הנכון - גם אם לא יבחר בנו.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מערכת שקטה, חסכונית, עמידה באיכות שלה - זה מוצר ברמה מאוד גבוהה. המעבר לאינוורטר הוא הכי נכון בעיניי.