שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"אל תפחדו מטכנולוגיות מיזוג חדשות"

שיתוף

חגית מזוז / צילום: באדיבות חגית מזוז

חגית מזוז

אומנות המיזוג בע"מ

(48)
חגית מזוז / צילום: באדיבות חגית מזוז

מי אני:

נולדתי בירושלים וכיום אני גרה במושב עמינדב, נשואה לדודו ואימא לשלושה בנים. הגעתי למקצוע במקרה אחרי צבא. הייתי בת 20 והתקבלתי לעבודה בחברת מזגנים - ומאז אני במקצוע. את דודו פגשתי בענף המיזוג, עבדנו כמה שנים כמתחרים ולאחר מכן התאחדנו. אני אוהבת לעבוד ובזמני הפנוי אני נהנית במיוחד לצפות במשחקי הכדורגל של הילדים, ואני לא מוותרת על תאילנד פעם-פעמיים בשנה.

הניסיון לימד אותי ש:

כמה חודשים לאחר שהפכתי לעצמאית הגיע לקוח שביקש להתקין את המזגן הטוב ביותר. נקבעה לו התקנה ובסיומה היה אמור לשלם. אלא שהלקוח התחמק מתשלום, ולאחר חודשים של רדיפה החלטתי להגיש תביעה. בסיום התביעה התברר כי הוא חייב הרבה מאוד כסף לאנשים, וכי לא הייתה לו כל כוונה לשלם. זה השיעור החשוב ביותר שלמדתי על התנהלות נכונה בעסק והוא מוכיח את עצמו מאז ועד היום.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

בעיניי, לצד תכונות חשובות כמו מקצועיות, אדיבות וסבלנות, חשובה לא פחות האסרטיביות. ללקוח הישראלי נטייה לבדוק גבולות וצריך לדעת לעמוד על שלך - רוב הלקוחות רוצים הכול מעכשיו לעכשיו, אך לפעמים יהיה עליהם להמתין, צריך לדעת כיצד
להתנהל מול בקשות לכל מיני עבודות ‘על הדרך' שאינן קשורות למיזוג, וכמובן להתנהל נכון בגביית התשלום. עם השנים לומדים לזהות את סגנון רוב הלקוחות ולהתנהל מולם בהתאם. למזלנו, רוב הלקוחות שלנו הם מהטובים ביותר, וכמעט תמיד הכול זורם חלק.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

אל תפחדו מטכנולוגיות חדשות כמו האינוורטר - בקשו הסבר קצר במילים פשוטות על ההבדל בין מזגני האינוורטר למזגני On/Off.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מזגני אינוורטר שקטים יותר, פחות מייבשים את האוויר ושומרים על טמפרטורה קבועה גם בטמפרטורות קיצוניות, וכמובן חסכוניים בחשמל. ואחרי 28 שנים בתחום המיזוג ועבודה מול הרבה מאוד חברות מיזוג - אין חברה שיכולה להתגאות בנתינת שירות ומענה ברמתה של חברת אלקטרה.