שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"תנו אמון באיש המקצוע שבחרתם בו"

שיתוף

עמי אברהמי / צילום: באדיבות עמי אברהמי

עמי אברהמי

עמי מיזוג אוויר

(64)
עמי אברהמי / צילום: באדיבות עמי אברהמי

מי אני:

נולדתי בנתניה, כל חברי הילדות שלי היו אנשי מיזוג ונכנסתי לתחום דרכם. לאחר הצבא גרתי בחו"ל - שנתיים באוסטרליה ושנתיים בניו יורק, ובכל פעם שהייתי מגיע לביקור בארץ - עבדתי תקופה אצל אחד מהחברים שעוסקים במיזוג. אחרי שחזרתי לארץ סופית, הבנתי שזה התחום שאני אוהב ורוצה לעסוק בו. אז גם הכרתי את אשתי והיום יש לנו שלושה ילדים. אנחנו גרים בהדר עם, מושב קרוב לנתניה. אני כבר 20 שנה בעולם המיזוג - 15 שנה כעצמאי ועוד חמש שנים כשכיר במקומות שונים. בשעות הפנאי אני גולש על גלים.

הניסיון לימד אותי ש:

מעבר למקצועיות שתמיד נדרשת, חשוב שיכירו אותך. הפרויקט הרציני הראשון שקיבלתי, הגיע מאיש עסקים שהאמין בי ולימד אותי איך לפרסם את עצמי, כשאמר לי: "עמי, שים שלט גדול עם השם שלך מחוץ לפרויקט". בנוסף, למדתי שהלקוח הישראלי יודע להעריך איכות ללא פשרות.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

סבלנות, אדיבות, מהירות, מקצועיות - התכונות הללו נדרשות לנותני שירות בתחום המיזוג בארץ, ובנוסף להן גם אמינות ונדיבות. לא פעם קרה לי בחיים שתואמו מולי עבודות וכשהגעתי לאותם בתים פשוט לא יכולתי לגבות תשלום ממי שמתגוררים שם כי ראו שמצבם הכלכלי לא טוב. כסף זה לא הכול בחיים.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

לתת אמון באיש המקצוע שבו בחרתם. כמו כן, כאיש מקצוע תמיד חשוב לי להדריך את הלקוח לגבי תחזוקת המזגן - כך שיוכל לבצע דברים כמו ניקוי פילטרים עצמאית וללא הוצאות נוספות בעתיד על דבר. בנוסף, אם לקוח החליט לרכוש מזגן ורק אז להזמין מתקין, ההמלצה שלי לבחירת המזגן היא חד משמעית "אלקטרה".

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

שקט, חיסכון בחשמל, קירור מקסימלי.