שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"עבודת הקיץ הזמנית שהפכה לקריירה"

שיתוף

מי אני:

נולדתי בבת ים וכיום אני מתגורר בראשון לציון, נשוי ואב לשלושה ילדים. לאחר שירותי הצבאי התחלתי לעבוד בחברת ‘השרות למזגן’. זו הייתה אמורה להיות עבודה זמנית לתקופת הקיץ, ומאז ועד היום אני נמצא בענף מיזוג האוויר, באותה חברה בדיוק. בזמני הפנוי אני אוהב לרכוב על אופנועי ים ולעסוק בכושר גופני.

הניסיון לימד אותי ש:

בעבודה הזו אי אפשר לדעת מה יביא יום - אם זה הלקוח שעמד לידנו לאורך כל התקנה ושאל שאלות בלי סוף (אז ביקשנו שיכין קפה כדי שלא ‘יעמוד לנו על הראש’, ובינתיים כבר שתינו חמש כוסות והתמלאנו בקפאין...) או הלקוח שביקש לבדוק מדוע המזגן לא עובד, ובמשך חצי שעה בדקנו ביסודיות ולא מצאנו כל תקלה (כי כשהרופא מגיע, החולה מבריא...) או הלקוח שהתקשר על בעיה בריח המזגן ולאחר בדיקה מצאנו עכבר בתוך המאייד. אבל הכי משמח הם הלקוחות שמתקשרים להודות (שולחים בוואטסאפ) על שירות טוב ומקצועיות.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

יושר, מקצועיות ושירות מעל לכול. לקוחות לא אוהבים לחכות. כשלקוח מתקשר לקבל שירות או התקנה, אנחנו מתאמים ציפיות לגבי מועד ההגעה ועומדים תמיד בזמנים שקבענו.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

לפני שאתם קובעים ההתקנה, כדאי שהטכנאי יגיע אליכם ויכיר את החלל מקרוב, כך יוכל לבדוק מבעוד מועד היכן מומלץ למקם את המאייד והמעבה, לבדוק מה תוואי הצנרת, מהי
התפוקה שמתאימה לחלל הממוזג ומהי רמת השקט הצפויה מהמזגן בזמן הפעלה.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

העולם מתקדם למזגני אינוורטר וחברת אלקטרה מקדימה את זמנה באיכות, בשירות ובמקצועיות.