שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

"כשהלקוח מרוצה, גם אנחנו מרוצים"

שיתוף

דגש חאלד / צילום: באדיבות דגש חאלד

דגש חאלד

ענק המיזוג

(46)
דגש חאלד / צילום: באדיבות דגש חאלד

מי אני:

בן 46, גר בכפר מרר, נשוי ואב לשלושה ילדים. במשך עשר שנים עבדתי בחברת החשמל, עד שהחלטתי, בעקבות האהבה שלי לתחום המיזוג, להפוך לעצמאי. אני בתחום כ-16 שנים ועבדתי בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד למצפה רמון.

הניסיון לימד אותי ש:

לפעמים העבודה מפגישה אותך עם לקוחות מרוצים גם שנים אחרי. כך למשל, באחת
ההתקנות הגעתי ללקוח דרך אדריכלית שאיתה אני עובד. היה לו מזגן אחד והוא רצה להתקין מזגן נוסף. הסתכלתי על המזגן הישן והבנתי שאני התקנתי אותו בעצמי שבע שנים קודם לכן. כשהראיתי זאת ללקוח הוא שמח - ואני כמובן התקנתי לו את המזגן הנוסף.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

לפני הכול, חשובה המקצועיות והאמינות, חשוב להמליץ ללקוח על המזגן שהכי נכון לו ולהיות עבורו זמין תמיד. כשלקוח שמרוצה ממך הוא יביא לך עוד ארבעה ואפילו חמישה
לקוחות, ואם הלקוח מרוצה גם אנחנו מרוצים.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

חשוב לוודא כי האדם שממנו אתם רוכשים את המזגן בוחר לכם מזגן מתוך חשיבה על
התאמה בין החלל למזגן ולא כי הוא פשוט רוצה למכור את המוצר.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מזגן שקט וחסכוני באופן משמעותי מאחרים. זה המזגן היחיד שאני משתמש בו אצלי בבית.