שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

מטרה משמעותית ובעלת ערך לכדור הארץ

שיתוף

מי אני:

נולדתי באשקלון ב-1976 ואני גר שם עד היום. אני נשוי ואב לחמישה ילדים. מאז שאני מכיר את עצמי אני עוסק בענף החשמל והמיזוג, דור המשך לעסק של ההורים. ב-2008 הקמתי את העסק הפרטי שלי.

הניסיון לימד אותי ש:

הצרכן הישראלי מאוד נוח כל עוד הוא מקבל את כל מה שמסכמים איתו מראש, וזה המוטו שלנו - נותנים ללקוח שלנו בדיוק את מה שסיכמנו איתו. אנחנו עושים עבודת הכנה, מקבלים מפרט טכני של הבית, מעבירים לצוות המיזוג ומכינים הצעת מחיר. אחרי שהלקוח מאשר, הוא מגיע למשרדים ומדייק את ההזמנה. אחרי כל זה, ביום ההתקנה לא תחכה לו שום הפתעה. כשיש תקלות הצרכן הישראלי מאוד תובעני, ואפשר להבין אותו - לא ייתכן שבחודש אוגוסט ייאלץ לחכות ימים מספר לטכנאי שירות למזגן. הוא רוצה שירות כאן ועכשיו - וזה בסדר גמור. אנחנו מספקים לו את הפתרונות הללו. כמובן שהתחרות בין המתקינים והרשתות לא תורמת לחוויה שלנו מול הלקוח, שכן לפעמים הוא מתפתה למחירים זולים יותר, אך מקבל שירות פחות טוב ומקצועי.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

בראש ובראשונה - מקצועיות. ברגע שאתה יודע מהם הצרכים של הדירה, הסיכוי לטעויות קטן וכך גם התקלות. כמו כן חשוב שתהיה אמינות - אם הבטחנו התקנה ביום ראשון, אנחנו נגיע ביום ראשון, ואם אחרי שניסינו את כל האפשרויות, הגענו למסקנה שצריך להחליף מזגן - אנחנו נחליף את המזגן.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

לקנות במקום מסודר ולהפריד את ההתקנה מקניית המזגן - כך הסיכוי לשירות טוב יותר גדל.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

מזגן שקט ובעל תפוקות משתנות, שיכולות לתת ללקוח מענה וחיסכון אדיר בחשמל. אין סיבה לא לקנות אינוורטר.