אם אינך רואה את תוכן ההודעה -
לחץ כאן
If you can't see this mail content -
click here
עדכון יומי - 14/7/2024
פרסום ושיווק - עדכון יומי
כנס MAD 2024
"צריך להשקיע במלחמה על התודעה לפחות כמו בכיפת ברזל"
לשמור
כנס MAD 2024
כך הפכה הסיכה הצהובה לסמל המאבק למען השבת החטופים
לשמור
כנס MAD 2024
"במקום לייצר קריאייטיב אחד ביום, עם AI אפשר לייצר 200 ביום"
לשמור
תוכן שיווקי
זה הכל בגנים: איך ניתן לזהות מראש את הסיכוי האישי לחלות בעתיד ולטפל בכך היום
לשמור
חדשות 13
יו"ר חדשות 13 מגיב לראשונה למאבק העובדים: "מציע שתלכו בדרך אחרת"
לשמור
חדשות 13
רביב דרוקר בכנס חירום של ארגון העיתונאים: "ננצח גם את הקרב הזה"
לשמור
כנס MAD 2024
"סרטונים של 10 שניות בטיקטוק הם האפקטיביים ביותר ליצירת זכירות"
לשמור
כנס MAD 2024
סמנכ"ל השיווק בבנק הפועלים: "בזמן מלחמה, מותג צריך להניח את כל השיקולים שלו בצד"
לשמור
הרשמה לניוזלטרים נוספים
לגישה מכל מקום ובכל זמן הורידו גם את אפליקציית גלובס:
הודעת דואר זו נשלחה לכתובת #EMAIL#, בעקבות רישומך לאתר גלובס והסכמתך לקבלת דיוור. אין להפיץ את המידע הכלול בהודעה זו ללא אישור מגלובס. נא לא להשיב למייל זה.
שירות לקוחות ותמיכה טכנית :
sherut@globes.co.il