סמנכ"ל שיווק ומכירות בטרנסוורלד לוגיסטיקה
"להתייחס לכל אדם בפני עצמו ולמצוא את הדרך להוציא ממנו את המיטב"
לפני עשר שנים החל אייל ארמון (43) לעבוד כאיש מכירות ב-UPS ישראל. לאחר כשלוש שנים הוא קודם לניהול תחום השילוח האווירי, תפקיד שכלל יצירת פתרונות עבור לקוחות בתחום התעופה של המטען, בהמשך הפך למנהל תחום השילוח בנציגות הישראלית. משם עבר להיות אחראי על הפיתוח המסחרי הבינלאומי של חברת שילוח המטענים, טרנסוורלד לוגיסטיקה. בעקבות שינוי המבנה הארגוני בחברה, הוא מונה לתפקידו הנוכחי, שכולל בנוסף אחריות על מחלקת המכירות בשוק המקומי, התחום המסחרי וניהול מערך איכות. "הצורך ליצור מערך איכות לשדרוג החברה כלל כניסה לעומק לכל תהליכי העבודה וכתיבתם מחדש בצורה אחידה ומסודרת. האתגר היה לרתום הרבה עובדים, חלקם לא צעירים, לשינוי. עשיתי זאת בצורה המשתפת את האנשים בתהליך ולא כופה עליהם את השינוי, כך שהם יבינו מדוע זה חשוב לארגון, ללקוחות ולהם עצמם", הוא מספר. למנהל בתחילת דרכו הוא מציע "להתייחס לכל אדם בפני עצמו ולמצוא את הדרך להוציא ממנו את המיטב. חשוב לתת לעובדים להרגיש שהם חלק מהחברה ומהכיוון בו היא הולכת".