סמנכ"לית שיווק c-hotels
(אחוזת אסיינדה ביער)
"צריך להקשיב: 'מכל מלמדיי השכלתי' - גם לעובד הזוטר ביותר יכול להיות הרעיון הטוב ביותר"
כבר במהלך שליחות קצרה בארה"ב, שאליה יצאה עוד בצעירותה, הבינה אור ברקת (48) שהקשר עם העולם והחשיפה לתרבויות ולאנשים שונים מרתקים אותה. היא שילבה לימודי תיירות עם לימודי שפות, עבדה כמה שנים במשרדי נסיעות, והגיעה בסופו של דבר לעולם המלונאות. "לאורך 20 השנים האחרונות שימשתי בשלל תפקידים בבתי מלון, החל ב'הרצת' המנוע הפועם של כל העסק, דרך השיווק והעשייה במטה ועד לתפעול ולניהול המלון".
לדברי ברקת, "גם המטה הניהולי הרשתי וגם בית המלון מספקים אתגרים והתמודדויות לא פשוטים, המחייבים ניתוח של המצב וקבלת החלטות בזמן אמת. באחת הפעמים פרצה דליקה במלון בחצות. עד להגעת כוחות הכיבוי וההצלה הייתי צריכה להחליט אם להעיר את הדיירים ולפנות אותם. נאלצתי לפעול בתוך שניות. עברתי חדר-חדר והסברתי ברוגע על המצב. ההחלטה על הפינוי התבררה בדיעבד כמצילת חיים".
למנהל המתחיל היא מציעה: "צריך להקשיב: 'מכל מלמדיי השכלתי' - גם לעובד הזוטר ביותר יכול להיות הרעיון הטוב ביותר. אני רואה בעובדים שותפים שלי לדרך, לעשייה ולהצלחה".