חברת שיתוף הנסיעות אובר, שהחליטה לקרקע את צי המכוניות האוטונומיות שלה בעקבות תאונת דרכים, החליטה אחרי מספר ימים להחזיר את המכוניות לכבישים. לעת עתה לא נמסר מה הגורם שהביא לתאונה, או לחילופין האם נעשו שינויים כלשהם במכוניות וולוו איקס סי תשעים, אשר בהן משתמשת החברה בניסוי האוטונומי שלה.

בתחילה הודיעו ברויטרס כי באובר החליטו להחזיר לכבישים שתי מכוניות וולוו אוטונומיות, שאינן משמשות להסעת נוסעים בסן פרנסיסקו, אולם כמה שעות מאוחר יותר נמסר כי גם בטמפה ובפיסטבורג עלו המכוניות האוטונומיות של החברה חזרה לכביש, מה שאומר שהניסוי האוטונומי של אובר חזר לתפוקה מלאה.

נזכיר כי לפני כמה ימים הייתה מעורבת מכונית של אובר בתאונת דרכים, כאשר היא הייתה במצב נהיגה אוטונומי. סיבת התאונה, כפי שהגדירו זאת בחברה, היא אי-מתן זכות קדימה של מכונית הנהוגה בידי בן אנוש, מה שהוביל להתנגשות והתהפכות המכונית האוטונומית של אובר. התאונה התרחשה כאשר לא היה נוסע במושב האחורי, ובחברה לא הסבירו מדוע בן האנוש שיושב מאחורי ההגה של המכונית האוטונומית ואמור לקחת את השליטה במצב שכזה, לא עשה כן.

התאונה מגיעה בימים לא קלים עבור חברת שיתוף הנסיעות אובר, עם תביעה מצד גוגל בטענה שגנבה לה מרכיב חשוב בטכנולוגיית המכונית האוטונומית. תוסיפו לזה דיווחים על התנהלות סקסיסטית בחברה, עזיבה של בכירים, דיווחים על עזרה לנהגים להתחמק מקנסות וסרטון של מנכ"ל החברה צועק על נהג שלהם, ונדמה כי החדשות הרעות לא מפסיקות לבוא מכיוונה.