שוברי הקופות בכל התחומים מפוצצים מיליארדים - ולכל השאר נותרים פחות ופחות פירורים
צרכנים מאמינים למה ששמעו מחבריהם. כאן המפתח שלך!
צרכנים יודעים יותר פרטים על המוצר מאשר איש המכירות הכי מקצועי וותיק בחנות
העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה
קובי אריאלי הביע במוסף "פירמה" את דעתו על בלוגרים ויוצרי וידיאו באינטרנט. הוא טועה
נכון שלא כותבים עליהם כל יום בעיתונים כמו על טוויטר, אבל גם הם עושים את העבודה
הקצב של מה שקורה באינטרנט הוא כמו זה של מה שקורה מחוץ לאינטרנט בהילוך מהיר פי 7
איך יצאה NBC יצאה מהדלת של YouTube וחזרה דרך החלון - ומה אפשר ללמוד מכך?
תניחו את האגו בצד ותרימו את הכפפה - פנו דרך לתכנים שלכם לצאת החוצה ולפרוץ
מגמת ההקמה של אתרי אינטרנט יעודיים לתחנות טלוויזיה אינה מוכיחה את עצמה