x

שיתוף

סגירה

04

Dynamic Yield

פרסונליזציה של אתרי אינטרנט

מייסדים:

ליעד אגמון (המנכ"ל) ועמרי מנדלביץ' (בתמונה)

משקיעים:

Bessemer, Marker, Innovation Endeavors, ClalTech, Vertex, ניו יורק טיימס ובאידו

2011 2011
45 מיליון דולר 45 מיליון דולר
140 140
"רק בשנים האחרונות הטכנולוגיה מאפשרת לעשות פרסונליזציה אמיתית"
החברה מסייעת לאתרים ולאפליקציות לאסוף מידע על הגולשים: "אין דבר כזה פרטיות. פייסבוק וגוגל וגם אפל יודעים עלייך הכול, כולל דברים שאת לא יודעת שיודעים עלייך".
מיכל רז חיימוביץ'

הגביע הקדוש של אנשי שיווק הוא פרסונליזציה - התאמה אישית של המסר הפרסומי לכל לקוח. ליעד אגמון, המייסד והמנכ"ל של הסטארט-אפ Dynamic Yield, שמסייעת לאתרים ולאפליקציות לבצע פרסונליזציה ואופטימיזציה, טוען שהמהפכה הזו בקושי התחילה.

"רק בשנים האחרונות הטכנולוגיה מאפשרת לעשות פרסונליזציה ברמה האינדיבידואלית האמיתית", אומר אגמון, "היום מדובר בסיסמה בלבד. ייקח עוד 3-5 שנים עד שהסיסמה הזו תהפוך למשהו שהוא יותר מינסטרים. למעשה, כמעט כל חברה, למעט יחידי סגולה כמו פייסבוק וגוגל, עדיין לא מבינה איך אמורים לעשות את זה".

"נניח שאני עובד בחברה כמו H&M", מסביר אגמון, "העובדים שם מחולקים לצוותים שמתמחים באפיקים מסוימים, חלק משגרים ללקוחות מיילים עם הצעות למבצעים, יש צוות שאחראי על האתר שעושה עבודה נפרדת, יש צוות שאחראי על האפליקציה. מה שאין בתוך הארגון זו פונקציה שמסנכרנת בין כל הערוצים וחושבת קודם על הלקוח ורק אחר כך באיזה ערוץ פונים אליו".

לדברי אגמון, "זה שינוי ארגוני לא טריוויאלי, שחייב להגיע מדרג המנכ"ל. חברות שלא יאמצו דפוס חשיבה כזה לאורך זמן ייצאו מהמשחק. הדברים הללו נמדדים במתמטיקה של העלויות. בתעשייה שבה יש לצרכנים אלטרנטיבה - זה הולך להיות הלחם והחמאה. מדובר בכל תעשיה שיש לה ממשק דיגיטלי עם המשתמש. תחשבי שכל דואר הזבל שאת מקבלת לתיבת הדואר שלך היה יכול להיות רלוונטי אם הייתי מקבלת הצעות למוצרים שבאמת מעניינים אותך".

טארטאפים - dynamic-yield-team / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס