x

שיתוף הפרויקט

סגור
30

אסתר אלדן

מנכ"לית דלק ישראל

אסתר אלדן / צילום: איל יצהר

אם לשתיים | תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת חיפה (רואת חשבון), ולימודי ניהול גבוהים בהרווארד

אם לשתיים | תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת חיפה (רואת חשבון), ולימודי ניהול גבוהים בהרווארד

נימוקים לבחירה

האישה הבכירה ביותר בתחום האנרגיה בישראל. עומדת בראש חברה שהכנסותיה ב־2017 עמדו על 4.1 מיליארד שקל. השנה הובילה את מכירת גדות תעשיות ביוכימיה

למכור את גדות. "זו הייתה עבודה של ארבע שנים. התחלתי לנהל את גדות כשהיא הייתה הפסדית ולפני סגירה, והמטרה הייתה להבריא אותה. זו הייתה חברה עם הפסדים של עשרות מיליוני דולרים, ותחומי פעילות מאוד תחרותיים בתעשיית חומרי הגלם למזון, עם לקוחות בינלאומיים מאוד גדולים ומורכבים כמו דנונה ופפסי. תהליך ההבראה היה כרוך בסגירה של קווי ייצור, פיטורי עובדים וצמצום עלויות. השארנו רק את החלק התחרותי - צטרטים מיוחדים (מלחי מזון). אחרי שהחברה הפכה לרווחית, הובלתי את המכירה ובחרתי את הקונה - קרן פורטיסימו. זו החברה החמישית שאני יכולה לזקוף לזכותי את המשך הקיום שלה אחרי תהליכי הבראה".

העידן החדש. "באופק ישנם הרכב החשמלי ותחנות הטעינה. התחנות הופכות ליותר אוטומטיות בשירות עצמי, חנויות הנוחות עוברות הרחבה לסופרמרקטים, ויש אצלנו שירותי דואר או DHL. זה עולם של קמעונאות".

תוך כדי תנועה. "אני כל הזמן לומדת, גם בשנה הרביעית והחמישית, אבל אני לומדת מהר, וכבר אחרי חודש אני מקבלת החלטות, גם אם אני לא יודעת הכול".

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?