x

שיתוף הפרויקט

סגור
25

עדי סופר תאני

מנכ"לית פייסבוק ישראל

עדי סופר תאני / צילום: יונתן בלום

47 | נשואה ואם לשתיים | תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

47 | נשואה ואם לשתיים | תואר ראשון במשפטים ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

נימוקים לבחירה

עומדת בראש השלוחה הישראלית של הרשת החברתית המובילה בעולם. עיקר פעילותה במכירת פרסום בארץ ובחו"ל, פועלת גם בשוק הסטארט-אפים. השנה התמודדה עם תביעה בסך מיליון שקל בגין הפרופיל המזויף 'אדם גולד'

אני מגייסת אנשים שהם יותר חזקים ממני | רז סמולסקי

בשנה האחרונה מקבלים העובדים של פייסבוק ישראל פעם בשבוע זימון ליומן, שהנושא שלו הוא: "יום קצר - לכו הביתה!". כל הצוות, שמונה כ–60 עובדים, אמור לעזוב את העבודה בשעת אחר צהריים מוקדמת. כשכולם לא במשרד, אף אחד לא מתקשר בענייני עבודה והיומן סגור לקביעת פגישות.

"ברור שכל עובד יכול להחליט אם לצאת מוקדם ביום כזה או אחר וזה ממש בסדר, אבל אני רוצה להאמין שכשזימון כזה מגיע מההנהלה, יש בו אמירה חזקה, שמדרבנת את כולם באמת להתייחס לזה ברצינות", מסבירה מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני. "בשנה האחרונה החלטנו לשים יותר דגש על האופן שבו אנחנו מתייחסים לאיזון שבין הבית לעבודה במשרד. אנחנו, הישראלים, לא באמת יודעים להציב גבולות, והעובדה שאנחנו עובדים מול צוותים בחו"ל כופה עלינו להצטרף לשיחות ועידה בשעות מאוחרות.

"אני באמת רוצה שכולם, הורים ורווקים כאחד, יצאו הביתה מוקדם, יתפנו לתחביבים, לחברים, ילכו לים ולמשפחות שלהם. אני מאמינה שעובד טוב הוא כזה שיש לו פנאי, ושיודע להתנתק מהעבודה לפעמים. גם מחקרים תומכים בזה שהפחתת שעות העבודה אינה פוגעת בפריון, להפך".

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?