x

שיתוף הפרויקט

סגור
15

טל גרנות-גולדשטיין

מנכ"לית HOT

טל גרנות / צילום: רמי זרנגר

41 | נשואה ואם לשניים | תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למינהל

41 | נשואה ואם לשניים | תואר ראשון במינהל עסקים מהמכללה למינהל

נימוקים לבחירה

עומדת בראש חברת הטלוויזיה עם מספר המנויים הגבוה ביותר, כ-740 אלף. ההכנסות ב-2017 עמדו על 4.2 מיליארד שקל. ברבעון השני של 2018 נרשמה צניחה של 44% ברווח הנקי

איפה החדשנות | גד פרץ

ככל הנראה, זו אחת השנים היותר קשות של טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית HOT, מבחינת התחרות בשוק התקשורת. ברבעון השני של השנה נרשמה צניחה של 44% ברווח הנקי; מנוע הצמיחה של הקבוצה, הוט מובייל, נבלם בצמיחה; ובמקביל, קצב איבוד המנויים גדל (15 אלף מנויי טריפל). גרנות מתחילה להרגיש כיצד התחרות מכרסמת ברווחיות, ולכן היא משיבה מלחמה, בעיקר לפרטנר וסלקום, תוך שהיא משתדלת שלא להיגרר לתחרות מחירים.

במידה רבה, האסטרטגיה שלה מוכיחה את עצמה: הפקות מקור חזקות ושמירה על שירות לקוחות טוב הופכים את אופציית הנטישה של HOT למתחרות האינטרנטיות לכזו ששווה לחשוב עליה שוב.

במהלך כהונתה הפכה גרנות את HOT ליחידה מגובשת עם הנהלה צעירה ורעבה. החברה מאוד ממוקדת, אך לא מייצרת יותר מדי חדשנות. אפשר היה לצפות ממנה להיות יותר יצירתית בשירותים חדשים, גם אם לא תראה מהם כסף באופן מיידי. בעוד כל החברות מדברות ועושות בתחום הבית החכם והעיר החכמה, נדמה ש-HOT נשארת בעולמות הטלוויזיה והאינטרנט שלה, ותו לו.

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?