x

שיתוף הפרויקט

סגור
8

ד"ר רונית לוי נתנזון

ראש מינהל באלתא, תע"א

רונית נתנזון / צילום: איל יצהר

53 | נשואה ואם לשניים | דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב

53 | נשואה ואם לשניים | דוקטורט בפיזיקה מאוניברסיטת תל אביב

נימוקים לבחירה

פיזיקאית ומהמנהלות החזקות בתעשיית הביטחון. אחראית על הפיתוח והייצור של מערך המכ"מים, המהווה את השכבה העליונה במערך ההגנה של ישראל

להיות מנהלת. "22 שנה אני עובדת בתעשייה האווירית. 18 שנים מתוכן הייתי בתפקידים טכנולוגיים ועסקתי בפיתוח ובהנדסת מערכות, ובארבע שנים האחרונות אני מנהלת. אני לא מקבלת על זה שכר יותר גבוה, או תנאי עבודה טובים יותר, אבל כן יש לי יכולת להשפיע".

קשיים בדרך. "היו המון שלבים של קושי. לאורך כל הדרך נדרשתי להתמודד עם דעות שונות ואג'נדות מנוגדות לשלי, גם במערכת המקצועית וגם במערכת הפוליטית. היו המתנגדים, אלו שניסו לסחוב לכיוונים אחרים, ואלו שלתפיסתם לא צריך להשקיע בפרויקט, שאני האמנתי בו, כל כך הרבה משאבים.

"מבחינה כספית זו השקעה אדירה של מערכת הביטחון, ולכן נוסף על מאמצי השכנוע בהיבטים הטכנולוגיים נדרשתי גם להתמודד עם תפיסות שונות בהיבטים הביצועיים. בכל פעם שעברנו משוכה אחת, הגיעה זו שאחריה. היו תקופות שהרגשתי שאני נלחמת בטחנות רוח, אבל לשמחתי, לרגע לא איבדתי את האמונה בצדקת הדרך. למדתי לסמוך על עצמי שהאינטואיציות שלי טובות, וזה מה שנתן לי את הכוחות להמשיך להילחם ולשכנע, עד שבסוף הצלחתי".

הצג עוד...
לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2019? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?