<b>גלובסקול - </b>לומדים מרחוק
העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג

העתיד של השופינג ומה צריך לעשות בחנויות היום? / עיצוב: סטודיו 7 עיצוב ומיתוג

החנויות הפיזיות ספגו מכה קשה עם פרוץ הקורונה ועתה הן מסתגלות למציאות החדשה. האיקומרס פרח וכעת הגיע תורן של החנויות לעשות קפיצת מדרגה. אז איך ייראה השופינג בחנויות והשיווק שלהן בעתיד? ומה חנויות צריכות לעשות כדי להצליח לצמוח מהמשבר?

 

צפו בהרצאה המלאה:

 

קצת על המרצות:


גלית מור, בעלת חברת SHOPOHOLIST לייעוץ שיווקי אסטרטגי בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה
בעלת 25 שנות ניסיון בשיווק בעולמות הקמעונאות ומוצרי הצריכה, בחברות בינלאומיות וישראליות כגון אופיס דיפו, שטראוס-עלית קרליין-פריגו ועוד.
בעלת חברה לייעוץ שיווקי, קמעונאות ואסטרטגיה שיווקית; מתמחה באסטרטגיה, מיתוג, ושיווק קלאסי לרשתות, חנויות וחברות מוצרי צריכה.
בין תפקידיה בעבר: מנהלת קטגוריות באופיס דיפו, מנהלת שיווק טואלטיקה - קרליין מקבוצת פריגו, מנהלת שיווק מגזר עסקי ב-YES, מנהלת מחלקת טריידמרקטינג (שיווק קמעונאי) בעלית, וסמנכ"לית שיווק וסחר ברשת קמעונאית.
מרצה באוניברסיטת בן גוריון ובכנסים מקצועיים ומעבירה קורסים וסדנאות בתחום השיווק וניהול הקמעונאות.
בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני MBA במנהל עסקים, התמחות בשיווק מאוניברסיטת תל אביב.
כיום עובדת עם רשתות, חנויות פרטיות, יזמים ועסקים בתחומי השיווק, פיתוח,צמיחה, פרסום ועוד.

קרן נהיר, יועצת אסטרטגית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג
בעלת ניסיון של מעל עשרים שנה במותגי-על קמעונאיים, בתפקידי ניהול של מכירות, שיווק, סחר וקניינות.
בין תפקידיה סמנכ"לית שיווק אדידס, סמנכ"לית שיווק אופל, סמנכ"לית סחר ומכירות H&M, מנהלת תחום אופנה ומייסדת תחום עיצוב החדר בשילב.
הובילה תהליכים ופרויקטים מורכבים וחדשניים, ביניהם: הקמת שישה סניפי H&M בארץ והקמת המחלקה המסחרית ב-adidas.
משמשת כעת כיועצת אסטרטגית עצמאית לפיתוח עסקי, שיווק ומיתוג לארגונים וליזמים - עם דגש על פיתוח וזיהוי הזדמנויות עסקיות, תוכניות שיווק ומיתוג.
בעלת תואר שני במנהל עסקים מהטכניון, הפקולטה לתעשייה וניהול.
בוגרת קורסי המשך - ניהול סחר באמזון, ניהול שיווק דיגיטלי באוניברסיטת תל אביב.
"סלרית" חובבת באמזון US ושותפה בניהול קהילת "מנהלי שיווק מצייצים".


כתבות נוספות:
"ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת" / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

מיומנויות מכירה ומשא ומתן בעידן הקורונה

ההרצאה עוסקת בשיפור מיומנויות מכירה ומשא ומתן. לדברי המרצה, אלון פסטרנק, יועץ ארגוני עצמאי, המתמחה בעולמות המכירה ובמיומנויות מכירה, "בעבר נאמר כי איש מכירות צריך לדעת לדבר, אבל ב-2020 איש מכירות צריך בעיקר להקשיב ללקוח, לשאוף להצגת מוצר ממוקדת ולא לרסס לכל הכיוונים. במכירה העדכנית אנו מדברים מעט ולעניין על מה שנכון ורלוונטי ללקוח".

לצפייה בהרצאה>>

דיגיטאלנט אי וודאות

נאמנות לקוחות ו-Data Marketing

איך בוחרים מודל נאמנות המתאים עבור הצרכנים והמותג, כולל תרגול בחירת סוג ה-engagement עם הצרכנים שלכם. נבין את סוגי מסעות הלקוח, ומהם הצעות הערך והמודלים העסקיים שיש לשקול לאחר הקורונה.

  • מרצה: יעל קנדר, BDO Digital
  • מפגש LIVE אחד
  • מחיר: 260 ₪ כולל מע"מ
  • הנחה מיוחדת של 25% לרשומים לאתר גלובס באמצעות קוד קופון globes25 בעמוד הרכישה. 
  • לפרטים על מועדי הקורס הקליקו.

 

הרשמו לניוזלטר נשים בהייטק
נרשמת בהצלחה לניוזלטר