הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
רות בונדי / איור: גיל ג'יבלי

רות בונדי / איור: גיל ג'יבלי

הסופרת והעיתונאית, שהשפיעה על התפיסה השיווקית של פרטנר

רות בונדי האמינה בעשייה בלתי פוסקת ובעלת משמעות ● השקפת העולם הזו משפיעה עליי ועל אופן הניהול שלי; היא קיבלה משנה תוקף בעת הנוכחית, בה נדרשנו בפרטנר לספק הרבה יותר משירותי תקשורת ללקוח - באמצעות פעילויות ושירותים בעלי ערך המותאמים לרוח התקופה
26.09.2021

תרי ישכיל הצטרפה לפרטנר בשנת 2017; אחראית על קביעת האסטרטגיה השיווקית והתמחורית לקבוצה ולמוצריה, על הכנסות הקבוצה מקווי המוצר, על תחום ציוד הקצה בחברה, על יישום השפה הפרסומית ועל אגף הדיגיטל והחדשנות המוצרית. כן מנהלת את חטיבת השירות בפרטנר ובכך אמונה על חוויית הלקוח בכללותה.
כיהנה במגוון תפקידים בכירים בעולם השיווק.

הדמות: רות בונדי

התפקיד: סופרת, עיתונאית וסאטיריקנית

הניצוץ: רות בונדי איבדה את משפחתה ועולמה בשואה, ועלתה ארצה נחושה להתחיל חיים חדשים. היא עסקה בעיתונות 30 שנים ולא חששה מלהציג בכתיבתה כנות, הומור וחשיפה אישית. היא זכתה במגוון פרסים (ביניהם פרס סוקולוב ופרס ראש הממשלה); המשיכה לכתוב עד גיל 94 והוכיחה בחייה נחישות, חריצות, אומץ וחופש בחירה.

ציטוט:


"הטוב אף פעם אינו מובן מאליו בעיני"

מה למדתי מהדמות: יכולת הלמידה והבניית חיים חדשים ועטורי שבחים בזכות אומץ ואי-חשש לומר את האמת. חייה היו מלאי הומור ועם הסתכלות מפוכחת על המציאות. ההכרה וההוקרה על הטוב בחייה, והנחישות להמשיך ולהיות בעלת משמעות ובעשייה עד יום מותה - כל אלו מהווים בעיני מקור השראה. הטקסטים אותם כתבה הם יוצאי דופן בכנותם, שנינותם, מאלו שלוקחים אותם איתך זמן רב לאחר קריאתם.

פעילות פרטנר בעת הקורונה - לחדש ולהוכיח ללקוחותינו כי הבחירה שלהם בנו מוצדקת ובעלת ערכים נוספים

במהלך הקריירה אנשים אותם אנו קוראים וסיפורי חיים עליהם אנו שומעים משפיעים על העשייה שלנו האישית והמקצועית.

רות בונדי פחדה משגרה משעממת והאמינה בעשייה בלתי פוסקת. תפיסת החיים הזו משפיעה הן על אופן הניהול שלי והן על העשייה וההחלטות המקצועיות אותן אני מקבלת.

עשייה שיווקית נבחנת בערך אותו היא מעניקה לצרכן וכאשר למוצר ישנם גם ערכים אישיים ואלטרואיסטים - הרי שהוא בעל משמעות גדולה יותר מהשימוש היומיומי בו. בהקשר לכך, תקופת הקורונה הביאה איתה אתגר מקצועי וערכי בפני אנשי השיווק. בזמן המאופיין באי-ודאות גדולה לגבי ״המחר״, בו הצריכה הביתית משתנה והעובדה כי הצרכן משנה הרגלים ונדרש לאימוץ התנהגויות אחרות, יש הזדמנות גדולה למותגים למלא תפקיד משמעותי יותר בחיי הלקוח.


פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת הינה בעלת משמעות גדולה עבור לקוחותיה בעת זו. אנו עסוקים כל הזמן בלספק ללקוחותינו חוויה מוצרית ושיווקית אשר מתעלה מעבר לצרכים הבסיסיים אותם המוצר שלנו מעניק. הזמן הנוכחי העצים את הרצון של הצרכנים בתקשורת בינאישית, את הצורך בתשתיות אינטרנט יציבות אשר מאפשרות עבודה ולימודים מהבית וכמובן את הצורך בתוכן מהנה ורלוונטי לתקופה.

מפרוץ הקורונה הבנו כי יש לנו תפקיד אמיתי עבור לקוחותינו ואנו רוצים להעניק להם יותר. היינו הראשונים לשדר הופעה חיה של עברי לידר ב-Partner tv ובפייסבוק, מתוך רצון להעניק רגעי הנאה גם בבית; היינו הראשונים לשבץ את ערוצי משרד החינוך בכדי לתת מענה לתלמידים שנשארים בבתים; האצנו את פריסת הסיבים באופן נרחב דמוגרפית (אילת, נהריה, מעלה אדומים ונתיבות ) בכדי לספק לכמה שיותר אזרחים תשתית אינטרנט יציבה; ולאחרונה העמקנו את החיבור עם ״כנפיים של קרמבו״ ( תנועת נוער לילדים עם ובלי צרכים מיוחדים) והשקנו תוכנית סלולר הנקראת: Better Future - במסגרתה פרטנר תורמת לכנפיים של קרמבו 10% ממחיר התוכנית החודשי עבור כל מנוי שמצטרף אליה. זאת מתוך רצון לקחת חלק בעתיד טוב יותר של בני הנוער.

העשייה שמתוארת מקורה בתפישה הבסיסית שאני מאמינה בה ומלווה אותי במהלך הקריירה: אל לנו לקחת כמובן מאליו את הצורך של הלקוחות בשירותים אותם אנו מספקים, או כפי שרות בונדי אמרה : "הטוב אינו ברור מאליו". עלינו לשמר את הטוב ולעבוד בלחדש ולהוכיח ללקוחותינו כי הבחירה שלהם בנו מוצדקת ובעלת ערכים נוספים המשתנים באופן תדיר ותלויים ברוח ואופי התקופה.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"