הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
שריל סנדברג / איור: גיל ג'יבלי

שריל סנדברג / איור: גיל ג'יבלי

איך שריל סנדברג משפיעה על פעילות מועדון הלקוחות של נספרסו?

לקחתי מסנדברג את היכולת לחולל שינוי ולחדש בזירה העסקית חברתית; יצירת חוויה אישית לחברי המועדון שלנו, שגם מספרת להם על פעילות הקיימות של נספרסו, היא דוגמה לכך
26.09.2021

יפית מנטין, סמנכ"לית שיווק בנספרסו.
במסגרת תפקידה בחטיבת השיווק אחראית על בניית האסטרטגיה העסקית וקידום מקורות צמיחה חדשים; בעלת ניסיון בהובלת ארגונים לעידן הטכנולוגי, ממוקדת חוויית לקוח מתקדמת, תוך עיצוב מדיניות והנעת חדשנות.
בתפקידה הקודם כיהנה כ-CDO באזור EMEA בקימברלי קלארק, במסגרת זו הייתה אחראית על הטרנספורמציה הדיגיטלית במספר מדינות; לפני שימשה סמנכ"לית שיווק Personal Care בקימברלי קלארק ישראל.

יפית מנטין / צילום: ליאת מנדליפית מנטין / צילום: ליאת מנדל

הדמות: שריל סנדברג

תפקיד: סמנכ"לית התפעול של פייסבוק

הניצוץ: היכולת שלה למנף את המעמד המקצועי אליו הגיעה לטובת קידום אג'נדה למנהיגות נשית עסקית והקמת מעגלי תמיכה משמעותיים לעידוד קידום נשים. הדבר חשוב יותר מתמיד לאור מגמת הקורונה - שמאיימת להחזיר את הרבגוניות המגדרית שנים אחורה.

ציטוט:


"המוטיבציה נובעת מעבודה על דברים שאכפת לנו מהם".

מה למדתי מהדמות: שריל מלמדת אותנו על היכולת של כל אחד מאיתנו לחולל שינוי, על המקום שנשים יכולות וצריכות להגיע אליו ועל היכולת להוביל ולחדש בזירה העסקית והחברתית.

חוויית מותג מבוססת טכנולוגיה למען הצרכן

נספרסו כמותג פרימיום עם מועדון לקוחות רחב ותחרות הולכת וגדלה, נדרש לשמור על חוויית מותג ייחודית שמאז ומתמיד אפיינה אותו. במציאות דינמית ומשתנה אנחנו צריכים להיות כל הזמן בתנועה, לחדש ולרגש. מועדון Nespresso & You מייצג את תפיסת המותג הזו והשנה, אולי יותר מתמיד, היה חשוב לנו לייצר חוויה אישית מדויקת יותר עם הלקוחות שלנו ובהתאם עיצבנו מחדש את מודל המועדון.

כדי לעשות זאת פיתחנו יחד עם סיילספורס כלים טכנולוגיים חדשניים מבוססי ביג דאטה; אלו מאפשרים לנו לחזק את החיבור הפרסונלי, עם הצעות ערך נכונות יותר לצד תקשור מפולח ערוץ, כזה המשלב בין האון-ליין לחוויית האוף-ליין הייחודית שלנו. והכל על פי בחירתם והעדפתם חברי המועדון.

לצד זאת, יצקנו תוכן שמעצים את החוויה דרך תפיסת הקיימות של נספרסו. חיזקנו את התובנה כי קיימות ואיכות הם מושגים משלימים, כאלו המאפשרים לנו בנספרסו להוביל אג'נדה.


בעיני השילוב של מועדון לקוחות אישי ופרסונלי לצד ערך הקיימות המעניק תחושת משמעות מעבר לכאן ועכשיו, הוא זה שמעצים את החוויה הכוללת - ומחזק את הקשר שלנו עם הלקוחות ברמה היומיומית.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"