הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
רונה רמון / איור: גיל ג'יבלי

רונה רמון / איור: גיל ג'יבלי

איך רונה רמון השפיעה על מהלך של HOT בימי הקורונה?

מרונה רמון למדתי גם על יוזמה, חדשנות וחשיבה קדימה; יישמתי זאת בשיא תקופת הקורונה במהלך שיווקי בעל ערך עבור לקוחותינו להגדלת תשתית האינטרנט. ליווינו אותו בקמפיין יצירתי, המשתמש בדמיון ופורץ את הגבולות של העולם "הרגיל" ו"המשעמם"
26.09.2021

מירי לוין, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ב-HOT מינואר 2017.
משמשת בתפקידה מאז שנת 2017; אחראית על הממשק מול הלקוחות בתחומי השיווק, המכירות, השירות והתמיכה. בעלת ניסיון רב שנים בעולם השירות ומובילה את שיפור חוויית הלקוח בחברה. בין תפקידיה הקודמים: מנהלת החטיבה הקווית בחברת פרטנר במשך 4 שנים, וסמנכ"לית לקוחות פרטיים בחברת SMILE 012.

מירי לוין / צילום: אבישי פינקלשטייןמירי לוין / צילום: אבישי פינקלשטיין

הדמות: רונה רמון

התפקיד: זוכת פרס ישראל, מטפלת הוליסטית, פעילה ציבורית, אשת חינוך ומקימת קרן רמון לקידום הדור הצעיר הישראלי בתחומים של מצוינות אקדמית, מנהיגות חברתית ותעוזה פורצת דרך ולקידום תוכניות חלל בישראל

הניצוץ: רונה רמון הייתה אישה בעלת עוצמות של עוף חול. מתוך השכול הקשה היא הצליחה להביט אל האופק קדימה ולחשוב על העתיד. האמונה שלה ביכולת לחולל צמיחה הופכת אותה למנהיגה בהשראה ובעשייה בפועל. היא מלמדת ילדים וילדות להגשים את החלומות - ולכוון הכי גבוה שאפשר, עד החלל ומעבר לו.

ציטוט:


"הדבר שתמיד נותר לנו הוא הבחירה - איך אנחנו בוחרים לקום, ואילו מנגינות אנו בוחרים לנגן".

מה למדתי מהדמות: יוזמה, חדשנות וחשיבה קדימה, מנהיגות וחתירה לפריצת גבולות

קמפיין חוק החמש - לגלוש בלי מגבלות בתקופת הקורונה

בשיאה של תקופת הקורונה, תקופה של משבר כלכלי ומצוקה רגשית, חברת HOT הפכה להרבה יותר ממותג תקשורת מוביל. הלקוחות שלנו שהו רוב הזמן בבית. בסגר, בבידוד, בחל"ת, בעבודה מרחוק. צריכת האינטרנט במשקי הבית קפצה, מקומה של הטלוויזיה הפך להיות משמעותי הרבה יותר - הפכנו לעורק של חדשות, תרבות, בידור וקשר עבור מיליוני לקוחות.

כמות המכשירים בהם משתמשים בכל בית בו זמנית גדלה והצורך באינטרנט מהיר ורחב פס הפכה להיות הכרחי. מציאות זו אפשרה ל-HOT להעניק ערך גדול יותר למשקי הבית, שאותו ניסחנו בפשטות באמצעות חוק חד וברור - חוק החמש. בכל בית בו גולשים בחמישה מכשירים, או יותר - ישנו צורך באינטרנט במהירות של 500 מגה.

בשורה זו הגדירה מחדש את החוקים (תרתי משמע) בקטגוריה, עשתה סדר והפכה את העולם לפשוט יותר עבור הלקוחות שלנו. את הסיפור הזה בחרנו לספר באמצעות "מנגינה חדשה" ושפה פרסומית שהיא מחווה לספר הילדים "מעשה בחמישה בלונים". קמפיין המבטא שבירת מגבלות באמצעות יצירתיות ודמיון ופורץ את הגבולות של העולם "הרגיל" ו"המשעמם".


במציאות של משבר הקורונה, המהלך הוביל משקי בית ישראלים רבים, משפחות, הורים וילדים, לעבור לתשתית אינטרנט מהירה יותר, אשר באמצעותה הם יכולים לגלוש בלי מגבלות, בכמות מכשירים גדולה יותר. תשתית המאפשרת להם ללמוד, לעבוד וגם להמשיך ליצור, ליזום ולחלום אל מעבר למשבר.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"