הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
שמעון פרס / איור: גיל ג'יבלי

שמעון פרס / איור: גיל ג'יבלי

שמעון פרס והראייה שלו את העתיד - מלווים אותי בעשייה המקצועית

שמעון פרס מלמד על היכולת להסתכל על הדברים מעבר ותמיד לחדש - במגוון תחומים; ערך החדשנות עמד לנגד עיני בתהליך שיווק ומיתוג פרויקט "אפרהאוס ת"א"
26.09.2021

רוני טננבאום, סמנכ"לית שיווק גינדי החזקות
בעלת ניסיון רב בתחומי המיתוג, שיווק, אסטרטגיה, דיגיטל ותקשורת שיווקית; עוסקת בעולם הנדל"ן למעלה מ-13 שנה, מזה כ-3 שנים בתפקידה הנוכחי בגינדי החזקות. במסגרתו היא אחראית על כל תחום השיווק בחברה והתקשורת השיווקית, בין אם במוצרי אופליין ובין אם באונליין.

פרויקט "אפרהאוס ת"א" אותו הובילה בשנה האחרונה, הפך להיות אחד המבוקשים בעיר ונכנס בזמן קצר לתודעה הציבורית.

 

רוני טננבאום/ צילום: שני רייךרוני טננבאום/ צילום: שני רייך


הדמות: שמעון פרס

תפקיד: פוליטיקאי, איש ציבור, כיהן כנשיא המדינה וראש ממשלה ומילא עוד תפקידים ציבוריים.

הניצוץ: ביטא את דעותיו ללא חשש, גם כשזה עלה לו לא מעט פעמים בתבוסה מול יריבים ועדיין הגיע לגדולות.

ציטוט:


" צריך להעז ולחלום בגדול, חלומות קטנים מפחידים אותי".

מה למדתי מהדמות: שמעון פרס מלמד על מהו אומץ ונועזות, ועל חתירה לעבר מטרות גם אם לא כולם רואים כיצד המטרה תושג על ידך. הוא מעולם לא הפסיק להביע את עמדותיו, להילחם למען השלום במגוון תפקידים. פרס מלמד על היכולת להסתכל על הדברים מעבר ותמיד לחדש - במגוון תחומים כולל טכנולוגיה ומחקר. הוא מודל להצלחה בעיני ויעידו על כך דברים שעשה, אמר ופעל למענם לאורך השנים בכל כך הרבה תחומים, ואהדה שזכה לה מכל העולם.

מיתוג פרויקט "אפרהאוס ת"א - הפרזנטורית שעשתה את ההבדל

מיתוג ושיווק פרויקט "אפרהאוס ת"א", הצריך חשיבה שונה, חדשנית ונועזת. זאת בשל מיקומו של הפרויקט, בשכונה מתחדשת, שהולכת לשנות את פניה ומייצרת אלטרנטיבות הן לקהל המשקיעים והן למי שרוצה להיות חלק מהעיר. חיבורה של נטע ברזילי בתחילת הפרויקט כחלק מהתהליך המיתוגי נתן ביטוי לרוח השונה והחדשנית, אותה חיפשנו. בחרנו בה כפרזנטורית בגלל הערכים שהביאה עימה לעולם התרבות והמוזיקה - חשיבה מחוץ לגבולות, שונות ותעוזה. כל אלה התחברו לערכים שרצינו להביא לפרויקט.

הפרויקט נכנס לתודעה של מיליוני אנשים וזכה להצלחה חסרת תקדים בשיווק ומיתוג.

ערך החדשנות, שתמיד נמצא לנגד עיני, הגדיר את שמעון פרס, שפעל רבות בתחום זה הוביל תהליכים פורצי דרך, והצליח לייצר עבורי את הניצוץ בפרויקט הגדול הזה.


כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"