בחסות
x

שיתוף

סגירה

07

Claroty

אבטחת סייבר לרשתות תעשייתיות

מייסדים:

אמיר זילברשטיין (מנכ"ל), גלינה אנטובה, בני פורת

משקיעים:

Team8, טמסק, סימנס, שניידר אלקטריק, Rockwell, בסמר, מיטסוי, אינבויישן אנדבורס, ICV

שנת הקמה 2014
עובדים 105
גיוסי הון 93 מיליון דולר
"בעולם שאנחנו פועלים בו, כל מתקפה עלולה לעלות מאות מיליונים"
יסמין יבלונקו

במשרדי קבוצת הסייבר Team8, השוכנים בשכונת נחלת יצחק המנומנמת שבגבול תל אביב-גבעתיים, מפתחת קלארוטי (Claroty) פתרון אבטחה שפונה בעיקר לתשתיות קריטיות: תחנות כוח; בתי זיקוק לנפט; מים, חשמל ותחבורה; מפעלים לייצור כימיקלים ותרופות. שליש מהחברות בעולם נשענות על רשתות תעשייתיות לצורך פעילותן, אך עד לאחרונה שוק הגנת הסייבר עליהן היה מצומצם עד לא קיים.

הפתרון של קלארוטי מבוסס על בחינה מעמיקה של הרכיבים השונים והתקשורת בינהם בתוך הרשתות הספציפיות הללו. על בסיס זה מספקת הפלטפורמה של החברה התראות בזמן אמת על שיבושים בהליכי העבודה התקינים ברשתות הייצור, כדי למנוע אפשרות למתקפות סייבר. מאחורי הפלטפורמה עומד צוות מחקר המונה 15 איש: זה אולי לא נשמע הרבה, אבל כיום מדובר באחד הצוותים הגדולים בתחום.

"זיהינו שיש פה רשתות שעולם האבטחה הרגיל לא מטפל בהן, ויש צורך לטפל בהן", אומר מנכ"ל החברה אמיר זילברשטיין, "מה שקרה בשנתיים האחרונות, ואפשר את הצמיחה הגדולה שלנו ואת גיוס ההון האחרון, זה שאיום הסייבר על רשתות תעשייתיות התברר כמאוד ממשי, עם נזקים של מאות מיליוני דולרים בתקרית ממוצעת".

ובכל זאת, אתם לא היחידים שפועלים בעולם הזה. במה אתם שונים?

"אנחנו מכסים את כל השכבות השונות שקיימות בעולם ה-Industrial IoT. פתרונות רגילים מכסים רק את השכבות העליונות, כמו שרתים ומערכות הפעלה, ואנחנו מכסים גם את השכבות התחתונות שייחודיות לעולם התעשייתי, כמו חיישנים ולוחות בקרה".

וות CLAROTY / צילום: שלומי יוסף"

קראו עוד
סגור

כתבות הטכנולוגיה הכי מפתיעות ברשת. בכל סוף שבוע.

אני מאשר / ת קבלת תוכן פרסומי מגלובס