X

שיתוף

סגירה

לירון סלונימסקי שמי

מייסדת ומנכ”לית
Awear Solution

תחום: אינטרנט של הדברים

היזמיות המובילות של 'ליידי גלובס' לשנת 2017 - לירון סמולנסקי / צילום: ענבל מרמרי
אישי: 32 | נשואה | תואר ראשון בקולנוע ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב

הפיתוח

פלטפורמת ‘נוסע מתמיד’ לחברות אופנה. "על כל פריט שאתה לובש ויוצא איתו מהבית, אתה צובר נקודות. אנחנו מספקים לחברות האופנה כפתורים חכמים שמשתלבים בתוך הבגד, ואז הלקוח/ה צריכים להפעיל את הפלטפורמה כדי שאפשר יהיה להתחיל לתקשר איתה. בחרנו בשוק האופנה כי יש לו המון פוטנציאל - מצד אחד תקציבי שיווק ענקיים, ומצד שני הטכנולוגיה עדיין לא חדרה אליו. אנחנו עומדים לצאת בשיתוף עם אחת מחברות האופנה הגדולות. זו תהיה הקולקציה החכמה הראשונה בעולם".

ללמוד מכישלון

"היו לנו הרבה טעויות. בהתחלה ניסינו ליצור טכנולוגיה שמאפשרת לדעת מה אני לובשת מרחוק, דרך בלותוס. אפילו עשינו פיילוט עם דונה קארן בניו יורק, אבל הוא לא צלח. הגענו למצב של או לסגור או לשנות את הסטארט–אפ, והיינו בלי כסף, בלי כלום.

"משקיעים שלא האמינו שחומרה יכולה להיכנס לבגדים צחקו עלינו. זה היה לפני ארבע שנים. אמרו לנו שצ’יפים לעולם לא ייכנסו לבגדים ומה נעשה עם החומרה.

"אנחנו האמנו שזה אפשרי, זה הגיע מתמימות. אז בדקנו מה חברות האופנה רוצות, ניסינו להבין מה הבעיה במקום להמציא להן בעיה. זה היה תהליך של שנתיים, שבסופו הבנו שהצורך שלהן הוא נאמנות של הלקוחות. הפתרון שלנו שונה מכל מה שקיים בשוק.

קראו עוד

כלים אפקטיביים בניהול

"את הפגישות היומיות אנחנו עושים בעמידה. את הפגישות השבועיות אני עושה עם כל חבר צוות בנפרד. כחברה של עשרה אנשים זה אפשרי".

עצה ליזמית מתחילה

"אם הייתי צריכה לבחור, לא הייתי בוחרת להיות יזמית. זה משהו שחזק ממך, אתה לא בוחר. זה קשה נורא, שום דבר לא בא בקלות, ההצלחות הן של הצוות, אבל הכישלונות של היזם בלבד".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט כך נבנתה הרשימה