הדמות: שריל סנדברג
תפקיד: סמנכ"לית התפעול של פייסבוק
הניצוץ: היכולת שלה למנף את המעמד המקצועי אליו הגיעה לטובת קידום אג'נדה למנהיגות נשית עסקית והקמת מעגלי תמיכה משמעותיים לעידוד קידום נשים. הדבר חשוב יותר מתמיד לאור מגמת הקורונה - שמאיימת להחזיר את הרבגוניות המגדרית שנים אחורה.
ציטוט:
"המוטיבציה נובעת מעבודה על דברים שאכפת לנו מהם".
מה למדתי מהדמות: שריל מלמדת אותנו על היכולת של כל אחד מאיתנו לחולל שינוי, על המקום שנשים יכולות וצריכות להגיע אליו ועל היכולת להוביל ולחדש בזירה העסקית והחברתית.
חוויית מותג מבוססת טכנולוגיה למען הצרכן
נספרסו כמותג פרימיום עם מועדון לקוחות רחב ותחרות הולכת וגדלה, נדרש לשמור על חוויית מותג ייחודית שמאז ומתמיד אפיינה אותו. במציאות דינמית ומשתנה אנחנו צריכים להיות כל הזמן בתנועה, לחדש ולרגש. מועדון Nespresso & You מייצג את תפיסת המותג הזו והשנה, אולי יותר מתמיד, היה חשוב לנו לייצר חוויה אישית מדויקת יותר עם הלקוחות שלנו ובהתאם עיצבנו מחדש את מודל המועדון.
כדי לעשות זאת פיתחנו יחד עם סיילספורס כלים טכנולוגיים חדשניים מבוססי ביג דאטה; אלו מאפשרים לנו לחזק את החיבור הפרסונלי, עם הצעות ערך נכונות יותר לצד תקשור מפולח ערוץ, כזה המשלב בין האון-ליין לחוויית האוף-ליין הייחודית שלנו. והכל על פי בחירתם והעדפתם חברי המועדון.
לצד זאת, יצקנו תוכן שמעצים את החוויה דרך תפיסת הקיימות של נספרסו. חיזקנו את התובנה כי קיימות ואיכות הם מושגים משלימים, כאלו המאפשרים לנו בנספרסו להוביל אג'נדה.
בעיני השילוב של מועדון לקוחות אישי ופרסונלי לצד ערך הקיימות המעניק תחושת משמעות מעבר לכאן ועכשיו, הוא זה שמעצים את החוויה הכוללת - ומחזק את הקשר שלנו עם הלקוחות ברמה היומיומית.