בשיתוף:

מכירת החברה תוך ניהול שוטף וסגר עולמי הייתה אתגר שעמדנו בו

אורלי אטלס כץ / צילום: avshalom sassoni אורלי אטלס כץ / צילום: avshalom sassoni

אורלי אטלס כץ

מנכ"לית קבוצת ענני תקשורת,ViacomCBS ISRAEL

בת 48, נשואה + 3 וגרה בתל אביב. תחביבים: בילוי עם חברים ומפחה וספינינג

הדרך שלי

את הקריירה שלי התחלתי בחברת פרומרקט ומאז עבדתי במחלקת השיווק בסלקום וניהלתי את מחלקת השיווק של הוט. משם הגעתי לחברת 'ענני תקשורת', אז חברה פרטית בבעלותו של חלוץ הטלוויזיה אודי מירון, אדם מבריק בעל חזון ונחישות. החל מ־2019 אני משמשת כמנכ"לית החברה. ב־12 השנים שבהן אני כאן, למרות השוק המתכווץ, התחרותי והמשתנה תכופות, הצלחנו להגדיל את פעילות החברה ואת המחזור השנתי שלה.

מהלך מנצח

הובלת תהליך המכירה ל־ViacomCBS, אחד מתאגידי התקשורת הגדולים והמצליחים בעולם ובייחוד בארה"ב, תהליך מורכב שהסתיים בהצלחה רבה.

אתגר מהשנה החולפת

החתימה על ההסכם מול ViacomCBS התקיימה באפריל 2020, במהלך ימי הסגר הראשון. היה עלינו להעביר את החברה בעלות, להכיר מנהלים חדשים ולעבור לשיטת עבודה חדשה. כמו כן, היה צורך בתיווך השינוי הארגוני לעובדי החברה בישראל תוך כדי ניהול שוטף של הערוצים, ההפקות, המדיות הדיגיטליות, המותגים, והאפליקציות. כל זאת בתקופה של מגפה עולמית, בעבודה מהבית וללא מפגש בין־אישי, ועל רקע מציאות לא פשוטה. התחלנו לעבוד בהדרגה עם צוותים שונים מהעולם, תוך לימוד השפה התרבותית והציפיות השונות. למרות מגבלות הקורונה, המיזוג הצליח והעבודה מתנהלת כסדרה.

חזון

להמשיך לייצר תוכן איכותי ומשמעותי שיפרוץ וייגע באנשים, לא רק בארץ אלא גם ברחבי העולם, כל זה תוך שימת דגש על ערכים ותרבות של הכללה ושייכות.

השראה

קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית, שמשכילה לשלב חדות, חוסר פחד ונכונות להילחם על עקרונות וצדק ובו־זמנית היא משדרת חום, טבעיות, צניעות ואמונה גדולה בעבודת צוות.