בשיתוף:

לאהוב את החיים כאילו אין מחר

דניס בר אהרון / צילום: לנס הפקות, באדיבות יח"צ דניס בר אהרון / צילום: לנס הפקות, באדיבות יח"צ

דניס בר אהרון

מייסדת ומנכ"לית ארגון Make-A-Wish בישראל

בת 59, נשואה + 3 וסבתא ל־2 נכדים. תחביבים: פיסול ופילנתרופיה

הדרך שלי

במשך 25 שנים הובלנו אני, בעלי ואבי חברת סחר בין־לאומית שהקמנו במו ידינו, חברה שעבדה לצד רשתות בין־לאומיות ידועות. חיי קיבלו תפנית משמעותית לאחר אובדן אחי האהוב דיוויד בגיל צעיר ממחלת הסרטן; זה מה שהוביל את אבי ואותי להקים את Make-A-Wish בישראל. ההשראה הגיעה ממנו, שכן הוא היה האדם הנדיב ביותר שהכרתי בחיי. הוא היה מתנדב רבות ותמיד חשב על טובת האחר. לא יכולנו לחשוב על דרך נכונה יותר להנציח את מותו מהקמת עמותה שכל ייעודה להגשים משאלות משנות חיים, לילדים החולים במחלות מסכנות חיים ללא הבדל דת גזע ומין.

מהלך מנצח

אחד מהדברים המשמעותיים והחשובים שעשיתי לטובת הארגון היה גיוס צוות דירקטוריון יוצא דופן של אנשים בעלי תפקידים שונים העוזרים לארגון בדרכים ייחודיות. אחד מחברי הדירקטוריון הוא נהג ה'פורמולה 1', רוי ניסני, שהצליח לקבל חסות בשווי מיליון שקלים בכך שלוגו Make-A-Wish ישראל הופיע על מכונית המרוץ. מהלך נוסף היה לגייס את דביר בנדק, אחד השחקנים המוכשרים והאהובים בישראל, לתפקיד היו"ר, אשר תורם אין־ספור שעות לארגון ולחשיפה רבה יותר בישראל.

חזון

למצוא דרכים יצירתיות לגיוס כספים למען הגשמת המטרה העיקרית, שהיא להגיע לכל ילד חולה במחלה מסכנת חיים בישראל ולהעניק לו את משאלת ליבו. כאשר הוכח מדעית שהגשמת המשאלה היא חלק בלתי נפרד מתהליך הריפוי.

טיפ למנהלים

להוביל דרך מתן דוגמה אישית ברמה האישית, ולדעת להאציל סמכויות במהלך העבודה.

השראה

ילדי המשאלות האמיצים שחוו התמודדויות נוראיות וקשות ועכשיו נמצאים בצד השני של המתרס.