בשיתוף:

הכי חשוב שהלקוחות יידעו שהם יכולים לתת בנו אמון

יפעת רייטר / צילום: אוהד רומנו יפעת רייטר / צילום: אוהד רומנו

יפעת רייטר

מנכ"לית AIG ישראל

יפעת רייטר, מנכ"לית AIG ישראל

הדרך שלי

התחלתי את הקריירה ברשות שוק ההון, שם התוודעתי לראשונה לתחום הביטוח. מאז כיהנתי ב־AIG במספר תפקידי ניהול בכירים בעולמות ביטוחי הפרט. עוד לפני היותי בת 30 התפנה תפקיד סמנכ"ל אצלנו בחברה. אחד ממנהליי עודד אותי להתמודד לתפקיד וכך עשיתי. לא זכיתי במינוי, אבל זה העביר מסר לארגון ששאיפתי היא לצמוח בתוכו וגם חיזק אצלי את הרצון להתקדם לדרגים הגבוהים ביותר. ב־2019 מוניתי למנכ"לית החברה.

אתגר מהשנה החולפת

היה ברור לנו שהקורונה צמצמה משמעותית את היקף הנסיעות שלנו ברכב הפרטי ולכן יש צורך בהתאמה של ביטוח רכב שלוקח בחשבון את הפחתת הקילומטרים ומתמחר את הפוליסה באופן שהוא פרסונלי הרבה יותר. ההחלטה הזו חיזקה משמעותית את ביצועי AIG ישראל בתחום הרכב, מה שמוכיח שהגינות תמיד טובה לעסקים.

חזון

כחברת ביטוח, הדבר החשוב ביותר ללקוחותינו הוא הידיעה שהם יכולים לסמוך עלינו, לתת בנו אמון. מכאן נולד החזון שלנו: לבנות חברת ביטוח אחרת המושתתת על ערכים של שקיפות, הוגנות ופשטות.

טיפ למנהלים

אל תסתכלו רק על מה שמתרחש בעסק שלכם. ראו כיצד הארגון שאתם מובילים יכול לקחת חלק פעיל במהלכים חברתיים שחשובים לכם. יש לכם כוח, השתמשו בו לטובה.

השראה

אני אימא לשתיים: חיילת צעירה ותלמידת תיכון. אני תמיד מתרגשת לצפות בהן, כיצד הן מנהלות את השאיפות שלהן ומקבלות החלטות הנוגעות לעתידן. זה מאפשר לי לראות את הדרך שעשינו כנשים וממלא אותי באופטימיות ביחס לדור העתיד של הנשים בישראל.