בשיתוף:

ממשיכים, אחרת - כבר לא נחזור לנקודה שבה היינו בפברואר 2020

אודי בן שימול / צילום: דורון גולן אודי בן שימול / צילום: דורון גולן

אודי בן שימול

מנכ"ל חברת Sodexo on site

בן 49, נשוי + 4 וגר בקריית אתא. תחביבים: טריאתלון

הדרך שלי

שבע שנים עבדתי במשרד רואי החשבון 'דלויט' ואחריהן, מצויד בארגז כלים לתעשייה, כיהנתי כסמנכ"ל כספים בשתי חברות בתחום השירותים, קבוצת כפיר וקבוצת ISS ישראל. בשמונה השנים האחרונות אני מכהן כמנכ"ל Sodexo ישראל. החברה, שעסקה תחילה בשירותי הסעדה בלבד עם מחזור מכירות של 100 מיליון שקלים, מספקת היום מגוון רחב של שירותים לעסקים במחזור כולל של כ־500 מיליון שקלים ומעסיקה כ־2,000 עובדים בישראל.

מהלך מנצח

ארבעה חודשים לפני הקורונה החליטה קבוצת ISS העולמית לעזוב את ישראל. אחרי משא ומתן ממושך, רכשנו את חטיבת ההסעדה של ISS. מהלך זה אפשר לחברה להתמודד עם מגפת הקורונה והשלכותיה על תחום שירותי ההסעדה בצורה מיטבית, עד לכדי יצירת חברת הסעדה הגדולה בישראל והמובילה בחדשנות, אמינות ומקצועיות בתחום.

אתגר מהשנה החולפת

אנו קוראים לאסטרטגיה שלנו 'ממשיכים. אחרת'. 'ממשיכים' - משום שאת השירותים החיוניים לחברות וארגונים אי אפשר להפסיק ו'אחרת' - כי אחרי שנה וחצי לצד הקורונה צריך להפנים שכבר לא נחזור לנקודה שבה היינו בפברואר 2020. בנינו תפיסת הפעלה שמדגישה 'מנות מצולחתות': קולינריה של מסעדות בתוך עולם ההסעדה המוסדית. אם טרום הקורונה חווית ההסעדה המוסדית הייתה כל יום טעם אחר, מאז הקורונה הסועד מחפש ודאות. משמע, מנות מסוימות שהגדרנו עם טעם קבוע ולא משתנה, בדיוק כמו תפריט במסעדה.

השראה

הסופר והמרצה, סיימון אוליבר סינק. התחברתי לגישתו הניהולית: בניית מנהיגות על סמך אמון ופיתוח ההון האנושי בחברה.

בעתיד

להמשיך ולפעול לפי הגישה של "מתי בפעם האחרונה עשית משהו בפעם הראשונה?" וכל הזמן לחדש.