בשיתוף:

המפתחות להצלחה: אמ"ן – אמינות, נחישות ומקצועיות

אורי פדרמן / צילום: שמוליק חזן אורי פדרמן / צילום: שמוליק חזן

אורי פדרמן

מנכ"ל ובעלים של חברת קפה לנדוור

בן 38, נשוי + 2, גר בשרון, חובב ריצה ופורמולה 1

הדרך שלי

נכנסתי לעסקים המשפחתיים כבר במהלך התואר הראשון, אז עסקתי בהקמת מחלקה חדשה בלנדוור, ראשונה מסוגה, המשווקת פתרונות קפה למשרדים. במהלך השנים עבדתי בקרן ההשקעות BIRD ומשם חזרתי לעסקים המשפחתיים כמנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברת ההשקעות שלנו. אחרי שהשלמתי את התואר השני החלטתי לקחת את המושכות של החברה. זו הייתה החלטה קשה ומאתגרת עם סיכון אישי גדול, שכן מדובר בחברה משפחתית.

מהלך מנצח

כשנכנסתי לתפקיד ב־2016, היינו במשא ומתן ראשוני עם חברת 'דור אלון', שחיפשו ספק קפה לחנויות הנוחות 'אלונית', פרויקט ענק של שירות מלא ל־200 נקודות בפריסה ארצית. בתהליך ארוך של הדרכה וליווי, הצלחנו יחד להעלות את תפיסת האיכות של כל רשת אלונית למקום הראשון בתחום חנויות הנוחות.

עצה טובה שקיבלתי

גולש סקי שנשאל בפודקאסט של סימון סינק כיצד הגולשים לא נתקעים בעצים הצפופים ענה כך: "החוק היחידי שקיים בגלישה שכזו, הוא שאף פעם, אבל אף פעם, אל תסתכל על העץ שלפניך. הבט תמיד לכיוון השביל שבין העצים, וזה יוביל אותך בבטחה".

אתגר מהשנה החולפת

ברגע אחד עובדי החברה הוסבו לתפקידים אחרים מהיום־יום שלהם. אנשי מכירות הפכו למחסנאים, נהגים לטכנאים ומנהלים סידרו מדפים ברשתות השיווק. כולם הבינו את גודל השעה ועשו כל שנדרש כדי לעזור לחברה.

טיפים למנהלים

המפתחות שאני מחפש אצל כל מי שאני עובד איתו הן: אמינות, מקצועיות ונחישות - או בראשי תיבות 'אמ"ן'.

השראה

דוד בן גוריון, שיישם בפועל את השאיפות שהיו בתוכו ונתן דוגמה אישית.