בשיתוף:

"אם הצלחנו להגיע לירח עם מחשב 23 מגה בייט, הכל אפשרי"

אייל גרונר / צילום: רמי זרנגר אייל גרונר / צילום: רמי זרנגר

אייל גרונר

מנכ"ל ומייסד Cynet

בן 33, בזוגיות + 4 כלבים ו־2 חתולים, טבעוני וגר בתל אביב. תחביבים: אקסטרים, חיות וטיולים

הדרך שלי

בגיל 15, אחרי שפרצתי למערכות מידע של בנק ולחברת אבטחת מידע גדולה בארץ, הועסקתי על ידי שתי החברות כ"האקר אתי", המזהה אצלן פרצות אבטחה במערכות ה־IT. בגיל 16 וחצי ייסדתי את החברה הראשונה שלי, BugSec, שהפכה לאחת הגדולות בארץ בייעוץ אבטחת מידע. את הסטארט-אפ השני, versafe, מכרתי בגיל 24 לחברת F5 בכ־100 מיליון דולר. ב־2015 יסדתי את Cynet והשקעתי במספר חברות בתחום אבטחת סייבר.

עצה טובה שקיבלתי

חבר לעבודה אמר לי פעם: הכול אפשרי - אם הצלחנו להגיע לירח עם מחשב שמצויד ב־23 מגה בייט, והצלחנו לגרום למכונית לנסוע לבד, אז אפשר לעשות הכול.

אתגר מהשנה החולפת

הקורונה לימדה אותנו שאפשר גם אחרת, אפשר לחשוב ביחד ולעבוד יחד בפרודוקטיביות גם מרחוק. כלי עבודה מרחוק מאפשרים לנו להגיע לפגישות מרוחקות ולעבור מפגישה לפגישה ללא נסיעות וטיסות, זיהום אוויר ועלויות מיותרות. כיום אני מקדם את מודל העבודה מרחוק כמה שיותר.

חזון

היום ארגונים מתקשים להגן על עצמם בגלל מחסור במשאבים, לצד ריבוי פתרונות ומוצרים מסובכים. החזון שלי הוא לבנות מוצר אחד שידע לזהות, לחקור, להגיב ולמנוע מתקפות רבות בצורה פשוטה, כדי שארגונים יוכלו להגן על עצמם בקלות ובנוחות.

טיפ למנהלים

אם הכול אפשרי ולא מוותרים אז אפשר להגיע רחוק ולכן חשוב לחלום בגדול.

השראה

אלון מאסק הוא אדם שחולם בגדול ועושה דברים ״בלתי אפשריים״. הוא לא מוותר, חושב מחוץ לקופסה והדברים שהוא עושה יכולים לשנות את העולם.