בשיתוף:

"לפני הכול, להקשיב לאחרים"

אילן פלג / צילום: תומר רוטנברג אילן פלג / צילום: תומר רוטנברג

אילן פלג

מנכ"ל ומייסד משותף ב־Lightrun

בן 29, מאורס וגר בתל אביב

הדרך שלי

במשך שנים הייתי אצן וייצגתי את מדינת ישראל בתחרויות בין־לאומיות. הספורט התחרותי היה אחד הדברים שתרמו רבות לעיצוב האישיות שלי.

מהלך מנצח

בפחות משנתיים מאז שנוסדה החברה, הצלחנו ב'לייטראן' לבסס מוצר מצוין שהביקורות עליו מעולות. אנחנו לא מפסיקים להשתפר ולשדרג את המוצר, אבל היכולת להגיע עם רעיון וביצוע שמתאים לשוק, וכל זה תוך השלמת גיוס בסך 27 מיליון דולרים, עבור חברה צעירה בתקופה מאתגרת של קורונה - זהו הישג. כל זה התאפשר בזכות צוות עובדים מצוין.

עצה טובה שקיבלתי

להקשיב. את העצה קיבלתי מדוד שלי. הקשבה מאפשרת לי לבסס החלטות רבות שעליי לקבל ביום־יום על בסיס דעותיהם של אנשים חכמים ולא רק על פי הניסיון שלי.

אתגר מהשנה החולפת

בחברה אנחנו מייצרים כלי שעוזר למפתחים לפתור בעיות בסביבות ייצור (פרודקשן). עם פרוץ הקורונה הפסיקו מפתחים להגיע למשרד ולכן היה קשה יותר לייצר את אותו אפקט רשת שנוצר כשמפתחים מנסים לפתור בעיה במאמץ משותף, כלומר אלמנט הוויראליות של המוצר לכאורה נפגע. לכן עבדנו קשה על יכולות ופיצ׳רים שיסייעו לתקשורת ולשיתוף מידע בין מפתחים. היום אני גאה לומר שחלק מהפיצ׳רים האלו תורמים לשיתוף הפעולה ושיתוף המידע בתוך פלטפורמת לייטראן.

חזון

להפוך את לייטראן לסטנדרט בשוק ולמובילת השוק בכל הקשור לסיוע למפתחים להתבונן, להבין ולפתור בעיות באפליקציות. אנחנו כבר בדרך לשם.

השראה

שותפי, לאוניד בלובשטיין. המקצועיות, הדאגה לעובדים והאכפתיות שבו מעוררות השראה, ואני לומד ממנו הרבה יותר משאני לומד ממנהיגים דגולים ומוכרים.