בשיתוף:

לנהל את הנרטיב הארגוני בעולם טכנולוגי

אימי עירון / צילום: ירון בן חורין אימי עירון / צילום: ירון בן חורין

אימי עירון

מייסדת Likearainbow

בזוגיות + 2 וגרה בתל אביב

הדרך שלי

יזמית בנשמה ופרסומאית שנים רבות, שותפה מייסדת של אתר הנשים והבלוגים Saloona ומנכ"לית האתר מיום הקמתו במשך עשר שנים. בשנים אלה בניתי מותג נשי חזק ומוביל בתחום המדיה הדיגיטלית והובלתי מהלכים משמעותיים לחיזוק הקול הנשי בזירה הדיגיטלית ולקידום שוויון נשים בישראל. כיום אני מובילה את חברת Likearainbow, המתמחה בניהול נרטיב ותרבות ארגונית באמצעות פלטפורמות דיגיטליות.

מהלך מנצח

היציאה לדרך יזמית והקמת אתר סלונה. המסע המפרך לימד אותי כל כך הרבה: ליזום, להמציא משהו שעוד לא היה, לא לפחד, להיאבק, לנהל, להתמודד ובעיקר - לפתח פלטפורמות דיגיטליות משפיעות, מבוססות יצירה משותפת של קהילות ואנשים.

עצה טובה שקיבלתי

"לרווח את הצפוף", ליצור רווח בין בעיה לפתרון. לנשום רגע, לחשוב. ברווח הזה נולדים הפתרונות הכי יצירתיים.

אתגר מהשנה החולפת

הקורונה תפסה אותנו בתחילת הדרך, חברה בת שנה וחצי בתהליך החדרת מוצר חדש. המגפה שיתקה באחת את כל לקוחותינו ובן לילה נשלחו העובדים לעבודה מהבית. אבל אנחנו לא עצרנו, התעשתנו מהר והעברנו את כל הפעילות לזירה הווירטואלית - ערכנו התאמות לכל התוכניות, לסדנאות ההכשרה ולאופן ניהול הקהילות. שכרנו את חדר הפודקאסטים של 'מיינד ספייס' ומשם 'שידרנו' את ההכשרות לקהילות הסטוריטלרים שלנו. המעבר לווירטואל דרש מאמץ רב אבל היה שינוי פרדיגמה מוחלט. באותו רגע הבנתי שאין יותר גבולות פיזיים וגיאוגרפיים, ואת מה שאנחנו עושים אנחנו יכולים לעשות גם מרחוק. ואם מרחוק אז למה רק בארץ? ההבנה הזאת פתחה בפנינו את השוק הבין־לאומי, וכיום כבר יש לנו לקוחות בין־לאומיים.

חזון

לשמור על הרוח בעולם טכנולוג־רובוטי ולנהל את ההון הנרטיבי־סימבולי: ההון הזה אינו חומרי או כלכלי, אלא הון מופשט, סמלי, חברתי, ערכי ותרבותי. הוא בנוי מרצף של מסרים שבונים מוניטין ותפיסה של כל חברה, ארגון או מדינה. ביסוס ההון הנרטיבי־סימבולי, וניהולו באופן אסטרטגי ומדיד, הכרחיים לכל ארגון שמבקש לצמוח.

טיפ למנהלים

לזכור תמיד שאפשר לעשות דברים גם אחרת.