בשיתוף:

"שאפתנות, חריצות ורצון פורצים כל קיר ומנפצים כל תקרה"

תמי מזאל שחר / צילום: חיים ברגיג תמי מזאל שחר / צילום: חיים ברגיג

תמי מזאל-שחר

מנכ"לית Incredibuild

בת 50, נשואה + 3 וגרה בכוכב יאיר. תחביבים: ריצה בכל בוקר

הדרך שלי

לפני שהגעתי לאינקרדיבילד שימשתי כנשיאה משותפת בחברת הסייבר NSO ולפני כן כמנכ"לית חברת 3M Electronic Monitoring. לאורך הקריירה הבנתי ששאפתנות, חריצות ורצון פורצים כל קיר ומנפצים כל תקרה, שאין לפחד מתחומים לא מוכרים, ובכל יום בחיים צריך ללמוד.

מהלך מנצח

מהמהלכים שאני הכי גאה בהם הוא ה'הימור' על העבודה באינקרדיבילד. כשעזבתי את NSO ניצבו בפני כמה אופציות טובות, אבל לאף אחת לא היה את הפוטנציאל של אינקרדיבילד, חברה שעד לאחרונה הייתה מתחת לרדאר. ראיתי את כמות הלקוחות, את היוקרה ואת הערך העצום שהמוצר מביא, הצמיחה המתמשכת בלי שום משקיע חיצוני. הבנתי מה יקרה אם ישקיעו ביהלום. במהלך 2020, כשכל העולם צמצם, אנחנו צמחנו ב־60% בהכנסות והכפלנו את כמות העובדים.

אתגר מהשנה החולפת

אנחנו חברה שעובדת בסביבה היברדית כבר עשור והיו לנו את התשתיות לעבודה מרחוק. היה לנו נוח להשאיר את העובדים בבית לחודשים ולחסוך בעלויות השכרת החלל. אבל זה לא מה שהעובדים שלנו רצו. הם לא רצו לעבוד רק מהבית או רק מהמשרד, הם ביקשו את השילוב, פשוט כי אין תחליף לפגישות ספונטניות במסדרון ולסגור דברים באופן פרונטלי. במבט לאחור אני רואה בבירור שהחשיבה האדפטיבית יצרה יציבות בתקופה של חוסר ודאות.

חזון

עולם שבו נערות יפנימו באופן טבעי מגיל צעיר שהן יכולות להיות מנהיגות באותה מידה שנערים מפנימים את זה.