בשיתוף:

"ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא אמונה"

קרן ביטון / צילום: דוד מורגנשטרן קרן ביטון / צילום: דוד מורגנשטרן

קרן ביטון

מנכ״לית Home-Connex

בת 39, אימא ל־3 וגרה בבית אריה. תחביבים: בישול ואפייה

הדרך שלי

עבדתי 15 שנה בעולם הקמעונאות, במגוון תפקידים בתחום הסחר והמכירות. ל'הומקונקס' הגעתי לאחר שניהלתי את הסחר והפיתוח העסקי ביוניליוור ישראל.

מהלך מנצח

כדי להתקדם לעסקה בעולם התוכנה והפיתוח נהוג להציג דמו ללקוחות פוטנציאליים. בהומקונקס יצרנו כבר בתחילת הדרך ממשק אמיתי לכל היזמים והקבלנים המובילים. יזמים שקיבלו התנסות אמיתית 'במערכת שלהם' בהומקונקס, הבינו שלא נדרשת מהם טכנולוגיה או הבנה מורכבת והשיתוף פעולה הוא פשוט ומהיר.

עצה טובה שקיבלתי

מאבא שלי למדתי שההבדל בין הצלחה לכישלון הוא אמונה. אנחנו נוטים להכשיל את הרעיונות שלנו ממש בהתחלה, כי קיים סיכוי שייכשלו.

אתגר מהשנה החולפת

בסגר הראשון היו משרדי המכירות של הקבלנים שוממים, שכן בזמן מגפה הדבר האחרון שאנשים חושבים עליו הוא רכישת דירה. במקום לחכות שהמצב יעבור ולדרוך במקום החלטנו דווקא להתמקד ביתרונות שלנו - היכולת לספק לדיירים ולקבלנים מידע מרחוק ולבצע את כל הבחירות של הספקים, בזכות האפליקציה.

טיפ למנהלים

אי אפשר להתמקצע בתחום בלי ללמוד, לקרוא מחקרים ולהתבסס על נתונים ודאטה. אחת לחודש היפגשו עם העובד הכי חדש שלכם, התובנות שלו או שלה יקרות מפז.

השראה

בחמש השנים האחרונות אני מתנדבת ב'עלמה', פרויקט לנערות וצעירות בסיכון גבוה בשל פגיעות מיניות, זנות, התמכרויות קשות ונערות חסרות בית. הנערות שהתגברו על הקשיים מהוות מקור השראה עבורי.

בעתיד

להמשיך ולפתח את הומקונקס לתחומים חדשים בעולמות הנדל"ן, וכך להגדיל את הערך שמקבל לקוח הקצה, עד כדי כך שרוכשי דירה לא יזוזו בלי הטכנולוגיה שלנו.