בשיתוף:

"בתחילת הדרך הייתי האישה היחידה, היום יש רוב נשי בהנהלה"

ענת כהן / צילום: חן גלילי, באדיבות שינדלר ענת כהן / צילום: חן גלילי, באדיבות שינדלר

ענת כהן

מנכ"לית שינדלר ישראל בע"מ

בת 49, בזוגיות + 3 וגרה ברמת השרון. תחביבים: גלישה בסנובורד וטיולים משפחתיים

הדרך שלי

את הקריירה המקצועית התחלתי בתחום ראיית חשבון במשרד EY, ומשם עברתי לשינדלר מעליות והשתלבתי במחלקת הכספים. בגיל 28 מוניתי לתפקיד סמנכ"ל כספים והייתי האישה היחידה בהנהלת החברה, וצעירה משמעותית מיתר חברי ההנהלה. לפני כשנתיים מוניתי לתפקיד מנכ"ל החברה. כיום, בחברה בניהולי, מורכבת הנהלת החברה מרוב נשי של ארבע חברות הנהלה בכירה.

מהלך מנצח

כחלק מתהליכי החדשנות בחברה, הוחלט בתקופת הקורונה להטמיע במאות המעליות של החברה מערכת לביצוע בחינות סטטוס המעליות וניטור תקלות מרחוק, מהלך שיאפשר לשפר את הטיפול המונע במעליות החברה ולצמצם זמנים בפתרון תקלות.

אתגר מהשנה החולפת

העצירה של הפעילות בקניונים, במרכזים מסחריים, בבתי מלון וכן במגדלי משרדים הביאו להשבתה של מספר רב של מעליות ודרגנועים ולפגיעה בהכנסות החברה. לצד זאת, עמד הצורך בשמירה על הצוותים המקצועיים, שהוכשרו במשך שנים לעבודה בענף עם ידע ייחודי. ענף הבנייה בכלל ושירות המעליות בפרט חיוניים בתקופת הקורונה, והיה צורך להתמודד גם עם חששות הצוותים בשטח מחשיפה לנגיף תוך שמירה על שירות זמין ואיכותי הן בבתי מגורים והן בבתי חולים, שדרשו הערכות ומיגון מיוחדים לצוותי השירות. בהחלטה משותפת של כל חברי ההנהלה, החלטנו להימנע מצמצומים וניצלנו את הירידה בפעילות בהשקעה נרחבת בעובדי החברה. כיום, מערכי ההדרכה הורחבו והם מאפשרים לחברה למקסם את יכולותיה ואת איכות השירות הניתן ללקוחות ולשפר את שביעות רצון העובדים.

טיפ למנהלים

לקוחות הם שותפים עסקיים לטווח ארוך, ובזמן משבר חשוב לייצר מחייבות הדדית ממושכת.