בשיתוף:

לא לפחד כשהדברים לא הולכים כמתוכנן

עמית פרי / צילום: מני הרשקוביץ עמית פרי / צילום: מני הרשקוביץ

עמית פרי

מייסד ומנכ"ל פריליון ואינטליון

בן 45, נשוי + 3 וגר בפרדס חנה. תחביבים: ריצות שטח, טיולים בארץ והתנדבות בתחומי חינוך ורווחה

הדרך שלי

אחרי התמחות ב־PwC וב־EY, וכמה תפקידי ניהול כספים וסמנכ"ל כספים של כמה חברות סטארט-אפ, יצאתי ב־2011 לעצמאות והקמתי את 'פריליון'. בד בבד כיהנתי גם כסמנכ"ל כספים של קרן ההשקעות Entree Capital בישראל. ב־2020 חברתי לבני איל, שותף מנהל בבית השקעות אינפיניטי, להקמת 'אינטליון', פירמה לניהול וייעוץ פיננסי וייעוץ עסקי.

מהלך מנצח

החבירה הטבעית וההרמונית לבני איל, חברי משכבר הימים, להקמת אינטליון: פירמת בוטיק דומיננטית ומקצוענית שתהיה מסוגלת לתת מענים רחבים בהרבה משירותיה של פריליון בלבד, שכמובן ממשיכה לפעול ולצמוח במקביל. עסקים עושים עם אנשים - סלוגן שמתנגן לי בראש בכל עת. שותפויות עסקיות עם חברים זו אליפות, להתחבר בערוץ האישי ללקוחות שלנו זו בריאות, הספקים הכי טובים הם אלה שאתה יכול לשבת איתם על בירה כדי למצוא את הדרך לשיתוף פעולה. ייסודה של אינטליון הוא מימוש הקונספט הזה במובן הרחב של הדברים.

אתגר מהשנה החולפת

הקורונה תפסה את כולנו בהפתעה, אבל בפריליון לא נדרשנו לשינויים בהתנהלות השוטפת, שכן מאז הקמת החברה כולנו עובדים מהבית או ממשרדי הלקוחות. ובכל זאת, תחת החששות ואי הוודאות שריחפה מעלינו, היה לי ברור שצריך להעז ולדחוף קדימה, עוד לפני פסח 2020 הבהרתי לכל העובדים שתנאי אי הוודאות הם רבים, אבל אנחנו במקום יציב ומתפתח ושהם יכולים להיות רגועים באשר למקום עבודתם.

טיפ למנהלים

לא לפחד כשהדברים לא הולכים כמתוכנן - כשמקימים משהו חדש זה טבעי ואפילו בריא ללכת שני צעדים קדימה, אחד אחורה ואז גם לקחת פנייה לא צפויה.